Ik zat bij je in de zaal
Ik vond hem ook niet echt meevallen. Sterk begin maar daarna rommelde het maar wat aan
En de tweede helft sloeg de plank een beetje mis vond ik. Die kleinere horror/suspense sequence in dat WHO gebouw werkte voor mij niet echt
zoiets kan wel leuk zijn in een zombie film maar dan moet je er ook wel wat gore in mogen gooien en dat kan met zo'n pg-13 film nu eenmaal niet
Einde was ook wat rommelig en plotseling.
Daarnaast zaten er ook wel heel veel toevalligheden in, 1tje moest ik zelfs hardop om lachen
Na die vliegtuig crash, dat hij daar als enige overlevende in dat stoeltje hangt. Dat shot was echt te slecht, behalve onze helden en 1 zombie die zn gordel niet los kreeg geen overlevende of lijk in de buurt. En die israelische dame liep alweer vrolijk rond..
Erg jammer want het begon goed, de start van de zombie apocalypse vanaf de grond gezien was leuk in beeld gebracht en in die massa scenes miste ik de gore helemaal niet, dat was heftig zat zo.
Ik zou hem ook een 6je geven denk ik
Leuk om te downloaden idd maar niet echt perse bios materiaal voor die paar dikke scenes aan het begin. Qua special effects geweld kan het toch niet op tegen Man of Steel e.d en voor het verhaal hoef je ook niet naar de bios
Laatst bewerkt: 1 jul 2013