1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 3 mei 2013.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hebben beide wel de SP. Maar de extra levels voegen dus niks meer toe ? En maken het alleen nog moeilijker ?
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    uhu, het is wel te doen hoor. Moet je wel topgear voor hebben en het groeit echt enorm per level. Na 2 levels is een wapen al zo goed als nutteloos, maar echt met een groen wapen vervangen zit er niet in :+
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Met Seasonpass is het zo goed als de GOTY versie volgens mij... op Krieg na?
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Ziet er goed uit. :eek: Even kijken of ik een maatje over kan halen die game ook te kopen.

    Edit: Oh creditcard heb ik niet en paypal is geblokkeerd om een of andere vage reden. :'-(
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoop gewoon snel op een GOTY. Zal nog wel even duren denk.
     
  7. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Kan hem ook al niet kopen. Weet m'n gegevens niet meer die ik al jaren geleden gebruikt heb om een paypal te maken.

    Pffff baal wel want het is wel echt een super prijs.
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Ik heb de game gekocht samen met een maatje. Hoe werkt de co-op? Is het erg als ik wat voor of achter loop bijvoorbeeld?
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja dat is zeker erg. Zorg ervoor dat je beide een character hebt waarmee je dus speelt als je samen speelt. Dit spel is namelijk niet leuk als het level te hoog is, maar ook zeker niet als het te laag is.. tot aan 5 levels verschil kan wel though :)


    vandaag voor het eerst de nieuwe dlc gedaan. Hmm ik ben eerlijk gezegd wel redelijk uitgekeken op dit spel :p
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Heb je nog geluk want de prijs is nu weer 59,98:mad:

    Verdomme:mad:
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Waar kijk jij in vredesnaam voor de prijs van de game? 8)
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Okay duidelijk. Ik ga met zero spelen en mijn maatje gaat voor Salvador. Moet wel een goede combo zijn. :+
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beter Commando en Mecromancer. Zelf die combo gedaan, behoorlijk dodelijk. Of gewoon twee MM, want het maakt minder uit in deze game dan de vorige heb ik het idee.
     
  14. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    De Dlc van Borderlands 2 is net ook in de aanbieding, season pass helaas niet. Vroeg me af of de Dlc de moeite waard is en of ik ze beter nu los in de aanbieding kan kopen of toch beter de season pass. Ben het overzicht een beetje kwijt en het is mij niet helemaal duidelijk wat er bij die season pass zit. Is volgens mij toch maar een deel van de Dlc?
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij zitten alle speelbare hoofdstukken (4 of 5) in de season pass. Een karakter zit er niet in, als ik het goed heb. Ben je klaar met de SP, dan kun je de season pass kopen. DLC is volgens mij van deel 2 ook erg goed en met de pass ben je voordeliger uit dan los. Heb je nog geen haast, dan zou je (net als ik doe) kunnen wachten tot de season pass weer in de aanbieding is.
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Klopt. Ik heb de game + season pass gekocht (op de PC dan wel) en daar zitten geen extra characters bij maar wel een stuk of 4 uitbreidingen met als nieuwste Tiny Tina's Assault on Dragon Keep.
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    :'-(
     
  18. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Gisteren tegelijk met een vriend aan deze game begonnen, ik ben Zero en hij is die chick. Viel me wel op dat we vaak out of ammo waren! Tijdje gespeeld, maar lijkt echt een toffe game.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gun zeker zijn. Maar veel verschillende type wapens op het begin gebruiken scheelt ook veel.

    Sent from my X909 using Tapatalk 4 Beta
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    *gunzerker. Kan je berichten niet eigen in tapatalk :confused:?

    Sent from my X909 using Tapatalk 4 Beta
     

Deel Deze Pagina