[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Sanctum 2 is al gewoon online :eek:? waarom heb ik dat hier nog niet gelezen?

Even kijken of het wat is :)

2. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Wordt er nog door iemand Spartacus Legends gespeeld? Vind het echt een toffe fightinggame!

Jammer dat de online matches lastig te vinden zijn maar de connectieproblemen zijn iig verholpen en het vecht best lekker allemaal. Wordt later in de game ook echt verdomd pittig! Jammer dat het later in de game wel zo langzaam gaat dat je eigenlijk wel goud moet kopen..

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik speel het zo nu en dan, maar alleen tegen de AI eigenlijk. Het concept is leuk, het doet mij een beetje aan bushido blade denken (die al eens genoemd is). Maar het mist wel een beetje de tactiek, soepelheid en balans van dat spel. Wat ik alleen wel jammer vind (wat jij ook al een beetje aangeeft) is dat het al vrij snel imo een grindfest wordt. Enigzins te verwachten met een f2p, maar toch jammer.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Pff, ik ben zo slecht in TD games. :mad: Ik weet nooit goed in te schatten wanneer ik ik iets nieuws moet bouwen, wanneer te upgraden en WAT ik moet bouwen.
    Dus ik zit al in de eerste paar levels van Defense Grid te falen.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als het écht niet lukt dan kun je toch een video guide opzoeken? :)

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien. Maar niet nu al, daar ben ik te trots voor. :+
    4e level net met hangen en wurgen gehaald. Zie ik links de scores staan van friends. 54 a 55k. Kom ik aan met 8k. 8)

7. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Omdat ik de beroerdste niet ben zal ik je wel even op weg helpen. Je moet torens bouwen. :cool:

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    TD games zijn kut vind ik :+

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, omdat ik er steeds mee verlies. :+
    Zie je, daar ging het dus al mis. :mad:

edit: oh god, nu moet ik zelf het pad gaan maken. Fuck dit. :p

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Precies, ik kan er niet tegen dat er allemaal mensen langs die kuttorens lopen :+

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Meh, how hard can it be? Ik ga 'm straks wel even uit proberen. Dulle's score verbeteren. :cool:

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wil je niet liever voor iets uitdagends gaan? :+

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Geen idee wie in mijn lijst nog meer die game heeft, dat zie ik dan wel. :p

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dust: an Elysian Tail is op dit moment in de aanbieding op Steam (PC). Maar zeven euries voor deze toptitel. Vond dit één van de betere platformers op XBLA. Aanbevolen kost dus en al helemaal wanneer je beseft dat aan Dust (exclusief de muziek) maar één persoon heeft gewerkt. Heb je geen Steam / PC, doe jezelf dan een lol en grijp de XBLA versie. :thumbs:

Trailer:

TotalBiscuit review:

EDIT: Dit is wat ik uiteindelijk als bericht heb geplaatst in het grote "dankjewel!" topic op Steam. Wat mij betreft een mini-review (meer een uitspraak) over wat ik van Dust vond, wat het voor mij betekende:

"A powerful and a heartfelt experience. Thank you for sharing your dream with us Dean.

Just curious, but does the main character Dust resemble you in a certain way? The long road fulfulling your ambitions. People telling you can't do this or that alone, that you can't make a difference by yourself in this world. In the end you succeeded, just like the character Dust succeeded. Defying all odds, but ultimately not without some form of sacrifice. There always seems to be a price is it?

You have a talent, that much is clear. I hope this is just the beginning of something bigger..."

Laatst bewerkt: 3 jul 2013
  15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    1 persoon, damn, die is wel gruwelijk goed dan. Als je soms ziet wat voor games ze maken met flinke teams en grote budgetten. Vond Dust ook tof. Had hem wel wat goedkoper op Steam verwacht, toendertijd in de sale voor 600 punten gekocht.

Anyway, mensen al wat meer vernomen van Dungeon Smash?
    Indiegame voor maar 240 MS Points. Lijkt me wel tof, maar nog weinig van gezien.

Edit: Nevermind, we hebben geen toegang tot Indie Games en verwacht ook niet dat het nog gaat komen. :mad:
    Vraag me af waarom niet.

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zou dit najaar moeten komen. Er is een video van de afgelopen E3.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

19. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Egh... juist, wat je gratis krijgt bij summer of arcade is ook elk jaar minder hé.
    Dit keer is het dus DLC voor een spel wat niet eens bij de summer of arcade zit. Nou.. poe, poe......

Gelukkig zijn het nog wel redelijke spellen bij SoA.

20. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270

Deel Deze Pagina