1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 6

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 10 jun 2013.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    [​IMG]

    Ontwikkelaar: Polyphony Digital
    Uitgever: Sony Computer Entertainment
    Genre: Racing
    Platform(s): PS3
    Releasedatum: Holiday 2013
    Officiële Website: www.gran-turismo.com

    [​IMG]
    There’s really no such thing as a bad Gran Turismo game, just peaks and troughs within the series.
    However, with the rise of serious competition in recent years –
    chiefly the core Forza games, plus additional threats from the likes of free-to-play Auto Club Revolution –
    Polyphony Digital’s baby has had to fight to maintain its self-ascribed title as the “real racing simulator”.

    2010’s Gran Turismo 5, was received favourably enough – IGN’s own review pegged it at a worthy 8.5 –
    though even then, its online aspirations felt out of synch with the rest of the industry.
    It leaves Gran Turismo 6 in the somewhat unenviable position of having to justify its relevance in a modern context.
    Producer Kazunori Yamauchi is keener than ever -
    to push the series until it truly matches the real-world experience of race driving. - IGN

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [yt]7naFe7RWARg[/yt]
    [yt]2WZxx4XTzFI[/yt]
    [yt]dxnAffMHu-Y[/yt]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    N.N.B.

    [​IMG]

    Raar dat ze ervoor gekozen hebben om hem voor de PS3 nog te releasen.
    Misschien dat er deze E3 ook een PS4 versie wordt aangekondigd?​

     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Volgende week is de demo te downloaden. Had ik niet verwacht! :eek:

     
  3. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Demo lijkt me klein beetje misleidend. Is GT6 versie van de GT academy, die er volgens mij vorig jaar ook was, maar toen met GT5 (los van de game ook). Toen kon je niet zomaar ff auto uitkiezen en wat ronden rijden. Ging gewoon om het halen en unlocken van challenges.
    Uiteindelijk heeft iig de winnaar de kans om in het echt te gaan racen afaik.
     
  4. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Het is daadwerkelijk een Demo versie van de game met daarin ook de GT Academy verwerkt.

    Bron: GTPlanet.net
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Nice, ben m nu aan het downloaden :).
    Vandaag ook maar ff GT5 bestellen :p.
     
  7. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    De game lijkt nog steeds wat last te hebben van technische issues als frame dips. Merk er zelf weinig van, maar je leest wel veel over. Vooral in cockpit mode, zonde...

    Ten opzichte van GT5 lijkt er weinig verandert, het ziet er vrijwel hetzelfde uit. Ik heb wel het idee dat de belichting wat beter is (met name de zon) en de schaduwen. Blijft natuurlijk een probleem dat de game te maken heeft met hele oude hardware.
    Ben benieuwd of dadelijk in de volledige versie dezelfde technische issues ook aanwezig zijn, vooral omdat je dan ook nog weer effecten en meer autos op de baan hebt.
    Verder is de GT academy natuurlijk wel tof, al zal ik nooit tot de kanshebbers horen. Op dit moment sta ik regionaal als 71ste :)
     
  8. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dus, Enkel GT Academy en niet de demo met 10 auto's die ons tijdens/na de E3 belooft was...

    Rijd wel erg lekker overigens.
     
  9. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Zo rijdt inderdaad een stuk lekkerder dan vorige GT's. Iemand al een poging gewaagd om die tijd af te pakken?
     
  10. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wist van te voren wel dat ik kansloos zou zijn om bovenin mee te doen, maar ik ben zelf vrij blij al met een 2:19.934 :)
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Frame drops is alleen in cockpitview. Bumper/hoodcam is prima. Grafisch weer een stapje vooruit en met name de physics zijn stukken beter!
     
  12. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Van de 7 nieuwe omgevingen waren inmiddels silverstone, matterhorn en willow springs aangekondigd. Blijkbaar is de Nr. 4 Goodwood Hill Climb course... Geen idee wat je ermee doet, leuk voor de fans misschien..
    Ben vooral benieuwd of bathurst erbij zit bij die nieuwe omgevingen. Er zijn nml vorig jaar mensen gesignaleerd die voor GT de baan aan het meten waren. Dat lijkt me al een stuk leukere toevoeging, mocht het idd gebeuren.
     
  13. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Goede relaties met Red Bull Racing >
    Sebastian Loeb die het Pikes Peak record onlangs verpulverde >
    Ik vermoed dat zijn brute wagen in GT6 komt, maar ze de rechten voor Pikes Peak niet konden krijgen, dan heb je eigelijk ook weinig aan zo'n auto, net zoals de Suzuki Escudo in GT5 (die dus ook in GT6 zit).

    Denk da ze hem toch glorie willen geven door toch een Hill Climb erin te zetten, ookal is die nog geen 2km tegenover de 20km van Pikes Peak, die had ik er dus ook ongetwijfeld het liefste in gezien :p

    Verder schijnen echt enorm veel mensen helemaal gek te zijn van het Goodwood Festival. Was aan het begin van GT5 een Photoshop competitie op GTPlanet met dat thema, waren genoeg mensen daar die het vreemd vonden dat ik het hele festival verder niet kende :+
     
  14. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Op Gran turismo 6 hebben ze alle bekende informatie op een rijtje gezet.
    Car list is nu bekent en ze hebben maar iets van 120 autos nieuw in GT6 en ze hebben nog niet bekend gemaakt hoeveel van die standaard wagens er nu fatsoenlijk uit zien.
    Ze hebben ook de tracklist bekent gemaakt en hebben er ook bij gezet welke dag/nacht en/of weer effecten hebben. Zo hebben indianapolis, laguna seca en fuji geen van beide en hebben monza en suzuka alleen weer effecten. Dus de meeste echte race tracks hebben gelukkig wel beide beschikbaar.
    Dus nu ook Spa in de nacht:
    [​IMG]
    Dus in totaal 9 nieuwe omgevingen waarvan 1x soort kart baan in een stadion, die Goodwood hillclimb.

    Er zijn 5 echte race tracks bij: Silverstone, Bathurst, Ascari Race Resort, Brands Hatch en Willow springs. Daarbij 2 fantasie tracks: Apricot Hill Raceway en Matterhorn. Al deze 7 race tracks komen met regen/tijd

    Bij de Orginele en City tracks zijn er nauwelijks banen die weer effecten of dag/nacht hebben en dat is wel jammer. Dus bv monaco (cote d'azur) heeft geen van beide. Ze hebben zo te zien daar alleen maar aan Autumn Ring wat toegevoegd.

    Ze hebben ook nog filmpje over de time transitions online gezet:


    en een trailer:
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vind de GT serie echt zo veel beter dan Forza he. Ik kan er gewoon niet bij dat mensen GT als stofzuigers vinden klinken, dan ligt het echt aan je geluidsset hoor. Ik heb al vele auto's vergeleken qua geluid op youtube en GT. Forza is gewoon overdone met de geluiden, alles klinkt alsof er straight pipes onder zitten. Zelfs een standaard Citroën C1.

    Nee doe mij dan GT maar, veel natuurgetrouwer geluid en grafisch een stuk realistischer.
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Schop!! Jongens GT6 is uit vandaag!!! Wat is het stil hier.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Niemand geeft een fuck meer om current gen releases en de mensen die nog wel een fuck gaven zijn boos over de microtransacties :+
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Idd jammer dat het op current gen is, heb je gelijk in. Ik mis toch die haarscherpe textures als ik op de PS3 speel.
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Microtransacties in GT6? :eek:.
    Ik haal m volgende week :cool:.
    Ook ff een nieuw racestuurtje halen, vind de next-gen tot nu toe niet boeiend genoeg.
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel zin in deze game maar geen zin op mijn ps3 weer boven te halen.
     

Deel Deze Pagina