Ik ben al aan het sparen voor die 32 GIG. Alle maal spullen aan het verkopen. Als je misschien iets ziet wat je misschien wil mail me en je krijgt gelijk antwoord http://www.marktplaats.nl/verkopers/18094554.html Hoppa and i got the money!
Zou ik hem hier bestellen? is wel goedkoopst. http://www.redcoon.nl/B379084-Sony-Computer-Entertainment-PS-Vita-Geheugenkaart-32GB_Overige-accessoires
Ik heb er pas 1 op Amazon.co.uk besteld voor omgerekend 65 EUR. Scheelt toch 16 EUR met de goedkoopste Nederlandse webshop.
hoelang duurde het voordat je hem binnen had dan? En kun je ook via ideal betalen? Ik ben ook op eentje opzoek. Het liefst een nederlandse site en goedkoop mogelijk en direct leverbaar(In verband met vakantie) Thanks in advance
Enkel creditcard bij Amazon.co.uk voor zover ik weet. Ideal in elk geval niet. (Zie je bijna niet buiten Nederland, Steam ondersteund het wel maar dat is omdat ze anders teveel klanten mislopen hier.) Mijn 32gb Vita geheugenkaart (En hoesje) zijn donderdag avond/nacht besteld en vandaag verzonden, Verwachte bezorgdatum is volgende week maandag (Is met briefpost verstuurd want een track en trace kreeg ik niet.) Pakketten van Amazon komen meestal wel binnen drie dagen binnen. Als ik dit van te voren had geweten had ik wel gezorgd dat er iets bij mijn bestelling zat wat niet door de brievenbus past, Maar voor dit bedrag (In vergelijking met de prijzen hier.) moet je niet zeuren als je wat langer moet wachten.
Ik heb 'm al een tijdje op m'n Vita staan, maar nog steeds niet aan toegekomen. Hoe lang zal ik met deze game zoet zijn?
Een uurtje of 4 gok ik. Bij mijn Steam stats staat 9 uur, maar dat komt doordat ik de game ook op de achtergrond heb laten draaien. edit: Close. Volgens HTB is het 3,5 uur. http://www.howlongtobeat.com/game.php?id=10306
Join the club. Nu kun je net als mij iedere keer zien dat je nog maar XX MB over hebt. (ik heb nog maar 40, en dat blijft ie iedere keer zeggen. Vreselijk irritant! ) En vandaag zijn de nieuwe Plus games ook nog eens gekomen...
Verwijder die troep dan eens snel. Ik zie Online Opslag niet. Iemand die er een screen van kan maken? Even vergelijken met wat ik zie. edit: Oh, zeg dat dan. Ik moet mijn 'Verbonden apparaat' wijzigen. Nu staat mijn laptop daar. Geen wonder dat ik Online Opslag niet zag.
Ha, ik heb er ook Final Fantasy 8 op staan; MGS wil ik ook nog een keertje erop zetten, net als FF7. Heerlijk, die oude PSX klassiekers op een handheld.:b: Fuck ja, tis de 3de alweer....kan ik eindelijk Battlefield eens proberen. Demo beviel kut, maar misschien dat de volle game me beter weet te vermaken. En natuurlijk Saints Row 3rd. Lijkt me wel lekker over-the-top leuk voor een keertje.
Juist omdat die game zo over the top is, is ie ook gelijk perfect voor co-op. Je hebt idioot, en je hebt Saints Row Spoiler edit: Ik zie in de store trouwens ook DLC staan voor Fruit Ninja (maar nog geen game). Yay.
Zo'n memory stick is dus wel een must-buy voor een Vita? Net zoals toen met de PSP? Zijn er toevallig nog cheapo vita's te koop? (uitverkoop FRS ofzo)
JA! Anders is je Vita net zo nuttig als nat wc papier! En geef ook gelijk wat meer uit en koop minstens 16 GB (het liefste 32GB). Anders kun je er alsnog vrij weinig mee.