[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

1. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik moet echt eens verder met de game. Maar het is in de zomer gewoon niet te doen. Soms is het namelijk te licht waardoor ik vrij weinig zie op het scherm. Ben nu begonnen met een sorcherer of iets in die richting.

2. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Wij houden deze thread 24 uur per dag in de gaten.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Een nobele taak.

Blighttown zit er ook weer op. Althans, voor nu. Heb het idee dat de helft langs me heen is gegaan, vage shit daar allemaal. Die Queelag was iig lekker makkelijk met mijn manetende halfnaakte companion. Heeft het nog veel zin om dat stuk te doen in Darkroot Garden (waar je komt via die ladders links van de Hydra)? Word een beetje gek van die levende bomen on steroids daar en die bosjesmannen. Op de wiki wordt het aangeraden maar het gaat alleen maar om een Ember geloof ik.

4. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Je kan beter gewoon doorlopen naar Sen's Fortress (waar zojuist de poort van is geopend), en dan een keer als je souls over hebt de Crest of Artorias kopen van André. Die opent namelijk een deur naar dat andere gedeelte van de Darkroot Garden.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, die Crest schijn je dus niet nodig te hebben als je via de andere kant komt. Maar iig, ik ga m'n soul daar 'proberen' op te halen want ik ben zwaar geslacht door een bosjesman-team van een healer en een warrior, nadat ik eerst 7 van die bomen on steroids tegen ben gekomen.

En dan naar Sen's Fortress.

Laatst bewerkt: 24 jun 2013
  6. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Die ladder kan inderdaad ook, maar het is een stuk handiger om gewoon via de voordeur te gaan. ;)

7. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    20.000 Souls lijkt in het begin veel. Maar op een gegeven moment is dat echt peanuts. Maar zoals Tripletth al zei: ik denk dat wij met z'n 2en dit topic regelmatig checken en vrij goed antwoord kunnen geven op vragen. Dus vraag gerust ^^

Bedenk je wel dat die Embers wel handig zijn voor later in de game. Embers gebruik je namelijk om een wapen een element te geven. (Bijvoorbeeld Fire, Lightning, Divine, Chaos, etc.) Op een gegeven moment wordt dit erg interessant om dit te doen. Met name omdat sommige bosses weaknesses hebben, waarbij je dan een bijpassend wapen wil hebben om meer schade te doen. Nu kan je altijd terug naar de Darkroot Forest, maar als je vanuit Undead Parish gaat, hoef je niet eens langs die deur om die Ember te halen. Die ligt gewoon verder op als je rechts langs die deur loopt. Op het eind heb je een boss, als je die verslaat ligt er in de toren daar achter de Ember te wachten.

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb dit spel echt nog nooit online gespeeld. Vinden jullie het veel toegevoegde waarde geven?

9. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Het heeft zijn pluspunten, maar je moet er wel tegen kunnen dat je om de zoveel tijd finaal afgeslacht wordt mocht je de behoefte voelen om human te gaan.

10. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Het geeft net die extra uitdaging. Je kan invaded worden, waardoor je inderdaad zo maar afgeslacht kan worden. Maar aan de andere kant kan je ook tips krijgen van andere spelers die berichten hebben achtergelaten. Bovendien kunnen andere mensen je helpen als je dit nodig hebt. Dus het heeft zowel plus als minpunten.

11. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    OKE! :)

Na maanden deze game aan de kant te laten liggen heb ik hem eindelijk eens opgepakt! :)

Ik beschouw me toch wel iets meer dan een "average gamer" :+, dus wou ik wel eens weten wat all the fuzz is rond dit spel.

dat ik veel ging dood gaan wist ik al wel, maar dat ik zo woest kon worden 8) hahah shit wat is dit moeilijk.
    maar ik ben een doorzetter ;), de voldoening is gewoon te groot als je bij een volgende bonfire aankomt !!

ik ben nu bij de Bonfire na de draak op die brug. het deel hierna heb ik echt al tientallen keren opnieuw moeten doen, en gisteren net bij de laatste enemy ofzo geraakt en toen weer doodgegaan, en ik had nog wel 3 potions over ofzo 8):mad:

geduld hebben is de key.. als ik die eerste 3 ratten doorkom dan ben ik al blij, fokking poison..

van de week nog maar eens een poging wagen, i'm going insane 8)

12. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Ja, dat stuk is inderdaad even bikkelen.

13. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Haha mooi begin. Maar gewoon inderdaad goed je tijd nemen, proberen 1 enemy tegelijk aan te pakken en ten alle tijden je schild omhoog te houden. Ik deed het vrijwel de hele game door, om eventuele verrassingen te voorkomen of tenminste te minimaliseren. Maak gebruik van lock-on (R:cool:, en cirkel om je enemies heen. Op deze manier missen ze vaak aanvallen en heb je een opening om aan te vallen. Dit geldt natuurlijk niet voor elke enemy, maar ik betrapte mij hier zelf op dat ik dit dus wel herhaaldelijk deed.

En als iets niet lukt: just ask. \o/

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Bikkelen word je hard van. Niet opgeven Sandman069, geloof mij dat jij ongelooflijk trots op jezelf zult zijn wanneer jij de end credits van DS voorbij ziet rollen. Vermoeid misschien, maar zeker met een diep gevoel van voldoening.

Het online gedeelte is geniaal in DS. Het snijdt, net zoals veel andere elementen in deze game, aan twee kanten. Online gaan levert meer gevaar op. Phantoms (andere spelers) die je game invaden en jou opjagen todat één van jullie beiden het met de dood bekoopt. Jij hebt wel een klein voordeel: jij kunt genezen, hij niet. Aan de andere kant kun je op deze wijze ook om hulp roepen en spelers (in de vorm van guardian spirits) uitnodigen om jou bij een boss te helpen. Daarnaast zie je ook de hints die spelers op bv. muren hebben geplakt. Sommigen zullen je echter proberen om de tuin te leiden, dus geloof niet alles wat je leest. ;)

Laatst bewerkt: 3 jul 2013
  15. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ff niet meer verder gegaan, zware dagen op het werk, en als ik dan DS speel dan krijg ik nog maar stress denk ik.
    Dit is echt een game dat je moet spelen als je ontspannen bent 8)

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Believe me, je zit nooit lekker ontspannen als je DS speelt }:]

17. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ontspannen en Dark Souls gaan niet samen. :+

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik hoor het al, ik blijf bij offline. :9

19. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    haha ja ik bedoel ook niet dat je ontspannen bent als je DS speelt.
    maar als ik van te voren al gestresseerd ben, en dan DS begin te spelen, dan is het hek helemaal van de dam 8)

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Online hulp van een echte speler kan toch erg handig zijn hoor.
    Zeker bij het gevecht van Ornstein & Smough.
    8)

Nu trouwens met Demons souls bezig op de ps3.
    Maar kom er op 1 of andere manier nog niet helemaal lekker in.

Deel Deze Pagina