Apart inderdaad. Leuk spel maar te weinig mensen online. Zelfs een Halo fanboy als ik gooit veel vaker CoD erin. Maar dat komt ook omdat je CoD half slapend in je bed kan spelen. Makkelijk kut spel.
Ik als mede halo-fanboy heb nog nooit een CoD voor langer dan 20 uur aangeraakt. Makkelijke kutgames waarbij je totaal niks hoeft te kunnen om een kill te krijgen. Ik heb echt een hekel aan domme fratsen als killstreaks etc. Ligt het trouwens aan mij of hebben ze de weapon spawns semi-static gemaakt? Je kunt de wapens volgens mij weer timen en ze spawnen weer op een vaste plek. Echt geweldig, de maps flowen gelijk weer een stuk meer. Ik heb de game al een maand niet meer aangeraakt (voor mij een eeuwigheid) en in die tijd ook gewoon geen multiplayer shooters gespeeld (voor de rest is er, naast af en toe bf3 en gears of war, waar laatstgenoemde helemaal naar de klote is, geen enkele multiplayer franchise die me aanspreekt) maar ik denk dat ik halo 4 toch maar weer op ga pakken. De game voelt weer fris aan en op het eerste gezicht speelt het allemaal een stuk beter. als de nieuwigheid eraf is kan ik pas echt een goed oordeel vellen tho.
Ordnance drops zijn ook the devil´s spawn. Het maakt de game veel te random en je weet nooit wat je tegenover je hebt. Daarentegen zijn killstreaks goedkope kutmanieren om een instakill te krijgen, en krijg je bij een ordnance drop slechts een ability of wapen die je zelf op een juiste manier in moet zetten. Daar zit hem het verschil. Dat neemt niet weg dat ordnance drops ook de grootste onzin zijn en op moeten rotten uit mijn game.
Vandaag weer eens wat potjes gespeeld en wat komen die lelijke Forge maps vaak voorbij zeg. Zo vaak dat alledrie maps waar je uit kunt kiezen gewoon Forge maps zijn. Donder op met die oerlelijke maps en geef gewoon de normale Halo 4 maps.
Ik heb Halo4 aan het begin vrij veel gespeeld. Toen er zat van...bij mn collectie gedropt en weer Reach gaan spelen. Moet zeggen dat ik daar onwijs veel oudgedienden zie en steeds meer terug zie komen, MOOI MAN!
Moet zeggen dat de BR best lekker speelt met zn 4-shots. Helaas geen reden om Halo weer te omarmen en mijn main game ervan te maken. De community is doodgebloed. Pointless om in je eentje te spelen.
Het is redelijk uitgedroogd ja.... Vorige week voor de gein effe Halo 3 opgestart met mijn vaste Halo-compagnon en er waren precies 200 man totaal online. Hopelijk wordt dat wat (aka speelbaar) meer als de game free is, want de MP van deeltje 3 was toch wel lekker (ik miste alleen de sprintknop echt heel erg).