Haal dan idd maar de Trilogy ja. Je gaat er echt geen spijt van krijgen hoor. Ik was er een half jaar geleden mee begonnen en damn deze serie hoort nu al in mijn top 10 aller tijden.
Jullie zijn gek. ME2 was beter. Ja blabla meer hardcore, meer foutjes. 2 epischer. En voordat iemand begint over rpg, ME is geen pure RPG
Ik ben het volkomen met je eens. ME2 is ook mijn favoriet! (dit doet niks af van ME1 en ME3, want die zijn ook echt super)
Crysis vandaag even gespeeld en ik moeten zeggen dat ik positief verrast ben. Singleplayer van deel 2 vond ik niet zo interessant maar dit spel overtuigt meer. Grafisch ziet het er overigens ook prima uit.
Forza Horizon - 14,99 The Witcher 2 - 9,99 Left 4 Dead 2 - 9,99 The Orange Box - 4,99 Crysis 3 - 19,99 Hele matige dag vandaag, op The Orange Box na. Als je die nog niet hebt: kopen, kopen, kopen! Bulletstorm is trouwens nog steeds 4,99. Ze hebben bij deze dus wel direct de Amerikaanse prijzen overgenomen. Op de Hongaarse is Forza Horizon trouwens wel 840 points. Nu ben ik helaas bang dat Bioshock en Tomb Raider ook 20 euro gaan worden.
Witcher 2 ook niet aan te raden voor die prijs? Wel wat teleurgesteld in de prijs van Forza, maar het is nog steeds niet slecht. Hmm... Orange Box is trouwens overrated. Al is alleen Portal al die prijs waard. Beste shooter van deze generatie. Je mening is slecht en je zou je moeten schamen.
Ik heb em al op de PC, maar ik kom er maar niet in. Vind de combat niet lekker werken, vind Geralt maar een lul en...het pakt me gewoon niet. Er is niks wat me door laat spelen. Een theorie wat ik vaak heb gehad is dat het komt doordat ik op de PC speel. Dat ik op een console er al wat beter in zou komen. Maar ja...het blijft dezelfde game.
Orange box is voor 60 euro nog zowat de beste deal die je kan krijgen en voor een tientje is het een absolute must-have Portal alleen al is die prijs al waard
Probleem met dit soort sales is toch echt, "kopen om het kopen"... Tijdens de steamsales koop ik ook allemaal games die ik vervolgens niet eens download/installeer. Bulletstorm is tof & de oranje doos ook... maar ik ga ze echt nooit spelen.