Jij laat je ten minste overhalen, ik zit alweer 2 dagen berichtjes naar Excellentvirus te sturen dat hij hem ook moet halen maar hij reageert niet misschien moet ik m maar gewoon een 800 punten code sturen ..
Table tennis is idd 1 euro op Hongaarse Ga echt ff wat ruimte maken op de HDD. Fable 3 er maar af, ga ik toch nooit spelen
Ik heb m'n paypal aangesloten op m'n Nederlandse account, zou ik die dan ook nog op dat Hongaarse account kunnen aansluiten?
Dus ik moet 2 email accounts aanmaken? En hoe koppel je de cc? En dan via de xbox kopen mer de Hongaarse account?
Ja, je moet gewoon helemaal opnieuw een account aanmaken, dus starten met het maken van een nieuw emailadres. Dan op je xbox uitsignen uit je reguliere account en een nieuw (Hongaars) live account maken. (gewoon silver). Je koppelt je CC gewoon via je xbox --> betaalmethode instellen. Net als bij je gewone account. Het mag en kan ook dezelfde CC zijn met het adres in NL. Dat maakt niks uit. Zolang je bij je nieuwe Live account maar Hongarije als land hebt ingesteld. Via je xbox dashboard vervolgens de games kopen vanaf die marketplace.
Forza Horizon is binnengehaald voor 7/8 euro! Wil ik de volgende game gaan downloaden zegt hij ; This item is'nt avaible from your current location. Iemand raad hiermee?
http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=380772&page=10 Ik zou vooral dat lijstje in de gaten houden, er zijn een stel games die niet te spelen zijn buiten Hongarije. Forza Horizon en de Lego games wel, maar bijvoorbeeld AC3 niet. (daarom heb ik die ook niet gekocht) Koop dus bij de komende sale niet Tomb Raider uit de Hongaarse store, die werkt niet!
(Gelukkig) kan je ze dus niet kopen omdat je gelijk gemeld krijgt dat je niet in de juiste regio zit! Maar goede tip Modder Lijstje kende ik nog niet!