[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

1. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Niet doen joh, dan mis je echt een groot aspect van de game! ;)

Haha daar kan ik in komen. :+

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Dark Souls moet je inderdaad online spelen imo. Geeft net even dat extra stukje spanning :thumbs: Adrenaline was bij mij de eerste paar keren dat ik geïnvade werd echt through the roof :p En helemaal tof als je je invader weet te killen. Daarnaast is zoals gezegd het erg prettig om players te summonen bij sommige bazen en is zelf mensen helpen ook erg tof en goed voor de hoeveelheid souls en humanity!

3. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    tis een flauwe manier, herhaling een flauwe manier, maar als je als human niet geinvade wil worden,.. moet je je internetstekker eruit trekken als je geinvade word,...

(je game quit dan, maar je komt op exact dezelfde plek weer uit als je de game dan weer verder gaat)

(Als je eindelijk iets bijna gehaald hebt en je word dan geinvade, dat zijn echt van die kapotte controller momenten)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  5. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    mijn fucking save file is gewist. geen idee hoe dat gekomen is...

ik heb de game al een tijdje niet aangeraakt en wilde het weer oppikken. achja, dan maar een nieuwe playthrough.

6. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Of je doet gewoon quit game op die plek. Kom je ook precies terug op dezelfde plek. Hoef je tenminste niet van je stoel af te komen. :+

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Invaden lijkt me alleen irritant. En ik speel altijd solo, ook de bosses, dus summonen zal ik niet veel doen. En ik zorg altijd dat altijd 10 humanity heb voor hogere item drop rate. :+

En die tips, tsja, als ik echt vast zit zoek ik t wel op internet.

Kortom, online hoef ik dit spel niet te spelen.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Jawel want invasions zijn tof

9. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    good luck met einstein & smough !!:b:

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    I eat invasions for my breakfast.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik had ook een $#&@%% hekel aan die invasions. Maar heb me wel een paar keer doodgelachen toen ik ze in een scheet weer uit mijn wereld sloeg :)

12. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Haha wacht inderdaad maar tot je bij Ornstein en Smough bent. Denk dat je het dan misschien wel wilt overwegen :+

13. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
  14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
  15. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Hoe haal je het serieuze uit Dark Souls... :+

16. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
  17. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    nadat mijn save file gewist is ben ik maar opnieuw begonnen. ging toch best snel, ben nu zelfs een heel stuk verder en sterker dan dat ik was op mijn oude save, en veel lager soul level nu.

over pyromancy, ik heb dat helemaal geupgrade en ook bij quelana naar +5 gebracht, maar ik vind het alsnog een beetje zwakjes. mijn black knight halberd doet meer damage dan een great fireball. hoe kun je pyromancy sterker maken? door een bepaalde stat te levelen?

18. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Pyromancy is niet stat gebonden. Het ligt allemaal aan de Pyromancy Glove. Als je die upgrade wordt je magie sterker. Na +10 kan je hem ascenden en vervolgens 'm weer upgraden. Maar ik heb het idee dat je dit al gedaan hebt. Buiten dat is het een kwestie van sterkere spells vinden om meer damage te doen ;)

19. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Een +5 ascended glove is easy mode tegen bosses. Dat doen ze ook allemaal op die SL1 runs.

20. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    thanks, ik heb ascended glove +5 inderdaad. ik heb een pure melee class maar wilde toch eens iets anders uitproberen. pyromancy lijkt me meer een hulpmiddel dan dat je een hele class eromheen kunt bouwen.

ik zit nu in lost izalith. nito en seath al verslagen, geen idee wat er nog op me wacht. vorige twee waren best easy mode, vooral seath.

Deel Deze Pagina