Prijzen daar zijn wel echt sick; - Orange Box voor 160 - Crysis 3 voor 880 - L4D2 voor 400 - Witcher 2 voor 400 - Forza Horizon voor 600 - Bulletstorm voor 160 - Crysis voor 160 etc
Is Crysis 1 een beetje de moeite waard op de console? Ben best wel benieuwd ernaar, heb hem nooit op de PC kunnen spelen.
Na lang twijfelen wilde ik toch Lego LOTR kopen, is hij weer duurder geworden. Het mocht blijkbaar niet zo zijn.
Toch maar Crysis binnen halen voor die prijs. Ik hou dan 640 points over, misschien voor een game als MGS: Revengeance morgen.
Ach, dan heb ik nog 1200 points over voor hopelijk MGR en Bioshock. (Of misschien toch Forza oppikken?)
Mochten MGR en Tomb Raider duur zijn dan haal ik gewoon Forza. M'n HDD raakt wel vol op deze manier.. 120gb :|
Pff heb hier nog maar 200 points ofzo. Geen zin om weer wat bij te gaan kopen. Wat valt er te halen voor 200 points?
Ah, ik zie het nu ja. Jammer. Metal Gear Revengeance is nog niet getest hé? Overigens duurt het downloaden met een Hongaars account wel bizar lang.
* correctie iedere Europese XBL member zal wel naar de Hongaarse marketplace gemigreerd zijn en de Amerikanen moeten het maar doen met de Canadese marketplace
Foutje inderdaad, gok ik. Ze hebben de games van gisteren terug op de oude prijzen gezet, waarschijnlijk deze ook per ongeluk meegenomen.
Ik heb me er toe laten verleiden Red Alert 3 en Mass Effect te kopen (op jullie positieve commentaar). Ook ben ik erg benieuwd naar wat Tomb Raider gaat kosten, een must buy voor €9.99! In ieder geval zijn het heel erg leuke aanbiedingen die er voor gezorgd hebben dat ik weer eens wat games koop. MS blij, Ypuh blij . Overigens heb ik ze gewoon op mijn eigen account gekocht. Voor deze prijzen heb ik liever de GS op mijn eigen account, en hoef ik ook niet steeds in en uit te loggen. Klopt het dat Tomb Raider niet te koop zal zijn op de Hongaarse accounts?