Had ik nog een Forza 3 savegame op mijn HDD staan, kreeg ik ineens deze autos: Lvl 1- '11 Cooper S Lvl 5- '11 Citroen DS3 Racing Lvl 10- '12 Dodge Charger SRT8 Lvl 15- '69 Camaro SS Lvl 20- '08 BMW M3 E92 Lvl 30- '12 Jag XKR-S Lvl 40- '09 Gumpert Apollo S Lvl 50- '12 Lambo Aventador LP700-4 Zit 10 minuten in de game en heb nu al een auto met 10/10 bij alle statistieken
Is het mogelijk om de game die je via je hongaars account gekocht heb over te zetten naar je EU account? Mocht mn xbox ooit komen te overlijden en ik weet mn hongaarse gegevens nie meer ben ik de game kwijt dus.. edit: lamaar, geen paypal support voor hongaars account
Nieuwe deal: Hitman een tientje. Ik ga de rest niet eens opschrijven, want die prijzen zijn belachelijk. Vooral die van Bioshock. Ik kan Metal Gear Rising bij 12game voor de helft van de prijs kopen. Het ergste is: Ze hebben (iig in de VS) Gears afgeprijst van 60 dollar naar 30, terwijl die vorige week gewoon 40 was. Lieg maar lekker, MS.
Wat een prijzen, echt niet normaal. Hitman is wel netjes, de rest valt zwaar tegen. Bioshock Infinite $39.99 Tomb Raider $24.99 Gears Judgement $29.99 Metal Gear Rising: Revengence $29.99 Hitman Absolution $9.99 XCOM: Enemy Unknown $19.99
Doe je goed, heb nooit begrepen hoe jij en Fredkroket ooit met d-pad fatsoenlijk konden racen. Mis jij de Agoris ook ?
Ook weinig leuks vandaag voor mij, of absurde prijzen. Tot hoe lang gaat de sale eigenlijk door? Deze hele 'dotw' week?
Bioshock Infinite is te downloaden voor 49.99 ipv 39.99. Beetje vaag, de andere prijzen komen wel overeen.
Tegenvallende deals vandaag. Had nog enige interesse in Judgment als ie €9,99,- zou zijn, maar €29,99 no way. Dan maar Hitman voor een tientje meepikken. Bioshock Infinite €49,99?
En er is niemand die ook maar enigszins problemen heeft gehad met Hongaarse games? Leaderboards voor friends werken gewoon goed, online werkt gewoon goed? Even checken voor ik Forza koop. Ik koop nog steeds liever niet via een buitenlandse account, maar het is 2 keer zo goedkoop... En wat een stomme gamertag geeft de Xbox me. Daar komen dus al die gamertags vandaan met onnodig veel cijfers op het einde.
Vandaag uit armoede dan maar hitman absolution, DA: O en Divinity 2 gescoord . Ik heb nog 900 msp nu en daar gaan waarschijnlijk of brothers in arms of far cry en de nieuwe the walking dead dlc voor op mijn harde schijf komen. Iemand een tip als het tussen FC en Brothers in arms gaat?
Naja zeg, heb ik 4200 punten toegevoegd voor de koopjes zit er niks voor me tussen ik ga natuurlijk geen 30 euro betalen voor MGS, dat kost ie bij de gamemania nml ook en dan heb ik een disc ondanks dat de deal tegenvalt moeten jullie wel gewoon XCOM kopen btw
Verrek, je kunt dus niet eens Paypal toevoegen aan een Hongaarse account? Had niet iemand dat wat eerder kunnen zeggen. Dan maar toch via NL...