Idd Wat een schatje was het... Gewoon via de normale weg kopen, kost je het ook minder moeite. Die paar euro dat het scheelt. Al die tijd dat jij bezig bent om dat allemaal voor elkaar te krijgen kost het je nog meer geld dan het je oplevert.
Ja, maar gewoon op de NL Marketplace gekocht. Geen gedoe. Tot ziens TactfulBat383957932756923, je was nutteloos, maar ik zal je missen! edit: Nog 2.4GB op de HDD over. Hm...
Nou me Hongaars account heeft toch zijn dienst gedaan Even voor €20 deze games op de kop tikken whehehe Forza horizon Left 4 dead 2 Hitman Absolution Crysis Bulletstorm Orange Box
€20 totaal voor al die games? Hoe werkt dat hongaarse account dan als je geen paypal kan toevoegen en punten kopen geen zin heeft?
Uh ik heb gewoon ms points gekocht via : http://gamecard-shop.nl En ze gewoon op de xdoos ingevoerd. Viola
Als ik het goed heb kost zo'n game 840msp in de NL shop en in de Hongaarse shop 100-300, sowieso lager als de 840msp toch? €20 voor die games(als het totaal is anders niet ) is niet verkeerd
Hitman en XCOM zijn al gratis bij PS+. PSWorld anyone? EDIT: Crysis 4,99?! Fok it die ga ik halen. Hell yes.
Ja ik ben niet zo bekend met Ebay, en ik heb geen paypal etc. Enja zoals ik t doe scheelt toch nog steeds meer dan dat is ze op de NL Store zou kopen
Heb tot nu toe alleen Crysis gehaald, gewoon in de NL shop. Ik had geen zin om een Hongaars account aan te maken om een paar euro te besparen. Hoewel de games die Terror zei zien er wel goed uitzien voor 20 euro.
Maar zelf je regio veranderen naar Hongarije werkt niet? Zie het probleem niet zitten een nieuwe account te maken Trouwens Gold voor 1 maand kost in Hongarije 2000 Forin
Weet niet wat ik nou fout heb gedaan. Nieuw emailadres aangemaakt. Op Xbox live wil ik een nieuw account aanmaken. Ik kies een Avatar en BAM! Nederlandse Marketplace. Eerst kon je nog invullen waar je vandaan kwam etc maar die vragen kreeg ik helemaal niet.....
Als je voor het eerst inlogt op xbox.com staat regio automatisch op Nederlands, die moet je veranderen naar Hongarije. Far Cry 3 deal is weg? Welke zijn er nu nog aan de gang?