Is het een los staan de game of echt eel DLC waarvoor je het originele spel ook nodig bent? Anders download ik hem zo even op de PS3
Shit man. Vette shit Spoiler Het is me alleen niet gelukt om iedereen mee te krijgen. Heb Russel niet. Kijken of ik opnieuw kan en proberen iedereen mee te krijgen.
Spoiler Bij mij is Vince achtergebleven, dus ik ga het ook opnieuw proberen, heb ook èèn achievement gemist dus nog een reden voor een tweede playtrough Sommigen nog minder, die van Vince was iets van 5 minuten. Wel veel minder diepgang in het verhaal als the walking dead 1, maar het is ten slotte een DLC.. die duren nooit lang en het is dan ook onmogelijk om veel diepgang te creëren.. Al met al heb ik nu erg zin in deel twee, laat maar komen
vond hem wel tof alleen wel erg snel uitgespeeld hopelijk hoeven we niet te lang te wachten op seizoen 2 als je trouwens het verhaal van russel speelt en je dan in weg duikt voor die auto lijkt die zombie wel veel op een persoon die we al kennen
En bevalt 400 days een beetje? Ik heb em nog niet gekocht. Ik ga em sws wel kopen, aangezien ik nog nooit zo'n emotionele game gespeeld heb. Als ie heel erg kort moet ik misschien wachten op een DotW, maar ik verwacht dat ie 5 euro wel waard is. Overigens heet ie op de marketplace 'Deel 3: Een lange weg te gaan', toch?
Heb ff gekeken. Spoiler En is niet Lee joh.. Is die chick die geschoten was door Lily, ben even de naam kwijt