Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat kan de PS4/One wat een Smartphone niet kan?

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    In het geval van de Xbox One, Xbox One games spelen. ;)

3. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    - Games met super mooie graphics spelen
    - Games opnemen
    - achievement/ Trophies systeem dat werkt
    - alles in HD 1080P weergeven
    - Blu-ray cds afspelen
    - Internet via kabel

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat is wel een belangrijk punt als je puur gaat prijs vergelijken

een telefoon doe je (of ik in ieder geval) max 2 jaar mee

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Op fysieke blu ray discs na kan het volgens mij allemaal wel (via een omweg) met een smartphone. Uiteraard zal het nooit de graphics van een next gen console halen maar je staat versteld waar een high end smartphone tot toe in staat is

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    We moeten maar een Smartphone vs. Xbox One topic aanmaken.

8)

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Pff wat een discussie, een telefoon heb ik voor entertainment onderweg en de xone voor entertainment thuis.

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is ook een domme discussie. Andere producten erbij halen om de prijs van de xbone te rechtvaardigen xD

"Ja maar mensen kopen ook 5euro popcorn bij de bioscoop dus die 2euro pringles blikken vallen mee"

Laatst bewerkt: 6 jul 2013
  9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Begrijp er eerlijk gezegd er nog steeds niets van die vergelijking.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ook niet. Totaal andere doelgroep.

Is de Xbone té duur? Nee vind ik niet. Prijs is dan ook helemaal niet de reden dat ik em niet ga halen.

De PS4 is 100 euro goedkoper; dat is leuk meegenomen, maar niet de reden dat ik voor de PS4 kies.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad als je je aankoop laat afhangen van 100 euro... :emo:.
    Als je dat al doet kun je beter niet nadenken over wat je in 7 jaar of zo uitgeeft aan games en DLC.

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Voor sommigen is dat veel geld, maar lijkt mij nooit de enige reden...
    Dat slaat dan weer nergens op....dat is in 7 jaar, niet in 1 keer.
    En iemand voor wie 100euro veel is, koopt ook niet veel games en DLC....

13. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Het is juist meer dan 100 euro. Headsetje en een play&chargekitje erbij en je bent minimaal 30 euro extra kwijt.

Ik vind het zelf eigenlijk wel irritant. Wil eigenlijk 'gewoon' een xbox, maar ze doen echt totaal niet hun best om mij te overtuigen. Maken domme keuzes (waar ze soms zelfs op terug moeten komen) en geven Sony alle kans om makkelijk te scoren.

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Je moet ook niet alleen in je eigen straatje denken. Voor een kind die moet sparen is 100,- 10.000,-. Plus zijn 2 games.

Laatst bewerkt: 6 jul 2013
  15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Console met mobiele telefoon vergelijking is niet logisch. Je gaat ook geen prijs van een koelkast vergelijken met die van een auto. Ik snap ook wel dat een mobiele telefoon en een console meer overeenkomsten hebben, maar uiteindelijk komt het erop neer dat de één best bereid is om 50K voor een auto neer te tellen maar thuis heel simpel te leven terwijl de ander 1K voor een auto al teveel vindt en zijn geld liever steekt in het interieur van zijn of haar woning. Prioriteiten verschillen. Mobiele telefoons moet je met mobiele telefoons vergelijken en consoles met consoles.

16. mohpa6

mohpa6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    kan iemand mij specifiek uitleggen wat teraflops precies inhouden ik weet dat het iets met je videokaart te maken heeft maar dat is het

17. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    FLOPS is een afkorting voor Floating Point Operations Per Second. Een floating point is een benadering van een daadwerkelijk nummer in een processor. FLOPS geeft aan hoeveel bewerkingen hij per seconde kan uitvoeren op zo'n nummer.

Het woordje tera staat voor 1.000.000.000.000 oftewel een biljioen. Een processor met 1,2 teraflops kan dus 1.200.000.000.000 floating point bewerkingen per seconde uitvoeren.

Aangezien de wereld die je op beeld ziet bestaat uit polygonen, die met die floating point nummers berekend wordt, betekent dit dus hoe krachtig de Graphics Processing Unit op jouw videokaart is.

Laatst bewerkt: 7 jul 2013
  18. mohpa6

mohpa6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    dankje voor je antwoord maar volgens mij betekent het gewoon dat ze ontzettend krachtig zijn.

19. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Tja, dat is relatief. Op het moment heeft de Nvidia GTX Titan iets van 4,5 Teraflops en over een paar jaar zullen ze wel een kaart hebben met pakweg 6 of 8? Dan zijn de Xbox One en PS4 ineens niet zo krachtig meer voor een console.

Op het moment, als je de kracht vergelijkt met de prijs, heb je een vrij krachtig apparaat maakt niet uit welke console je koopt. Uiteindelijk zal er wel een krachtiger zijn waarschijnlijk. (Overigens de kaart die ik opnoemde krijg je niet voor minder dan 800 euro, en dan heb je alleen een videokaart).

Laatst bewerkt: 7 jul 2013
  20. mohpa6

mohpa6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik weet er wel iets van maar ik bedoelde eigenlijk iedereen klaagde ps4 heeft meer Tflops als een xbox maar ik bedoel volgenens mij draaide de xbox 360 op 77 Gigaflops. en de ps3 op 120 + ( weet niet precies) . maar eve vraag voor jouw ga jij de one halen? ik wel !

Deel Deze Pagina