Inderdaad, the Velvet room komt altijd terug icm de neus. Je hebt wel eens cameo's van characters. Zie bv deze in P3P Hier een referentie aan P3
Ja ok, dat heb je in FF ook, een paar dingen die vaak terug komen. Chocobo's, Moogles, er is alijd iets of iemand die Sid heet etc, maar verder staat de wereld op zichzelf.
Uiteraard vervolgen (die altijd zuigen) uitgezonderd, maar dat spreekt voor zich; ik had het over nieuwe delen (volgende nummer dus). Oh, en je vergeet X-2 in dat rijtje, de eerste die dat trucje deed.
Tsja, ik houd me niet zo bezig met FF, dus dat ik dan dingen vergeet verbaast me niet. Ik denk ook niet dat het 'Persona 4-2' wordt, maar ik zou het iig niet erg vinden.
Je kunt weer rustig slapen Dulle; http://www.gamespot.com/news/sega-looking-to-pick-up-persona-developer-report-6412516 Maar liefst 20 publishers die Atlus binnen willen slepen.
Zou een schande zijn als niemand interesse had. Maar toch mooi om te horen. Hopelijk wordt het niet een publisher die de serie gaat verkrachten, maar een wat Atlus gewoon zijn gang laat gaan.
Ik hoop op een pub die ook veel games naar het westen toe doet...Sony zou perfect zijn, maar die hebben het geld niet...(denk ik)
Vorige week de game weer eens opgepikt, was wel effe toe aan iets anders na de eerste Ratchet & Clank game van de HD collection op Platinum te hebben gezet. Was terug naar de stad gegaan, had effe flink wat recovery items ingeslagen, maar wederom was de eindbaas te sterk voor me. Dus dat wordt effe grinden. En daar was ik al bang voor, en de reden dat ik de game een tijdje niet gespeeld heb. (mijn main is level 37, de rest daar net onder) Maar ik wil echt weer eens verder met de game, dus dan maar even doorbijten.
In die 8-bit dungeon. Ik twijfelde eerst nog een beetje tussen Yukiko of Rise, maar Rise wordt het voor mij.
Haha, ik heb dezelfde twijfels. Tot nu toe ga ik voor Yukiko, maar ja... Rise is er bij mij nog niet. Chie is sinds die stemverandering gewoon niet meer hetzelfde... (wel nog steeds heeeel awesome hoor, maar mijn hart is gebroken!)
Hmm, er is ook een anime van; verteld alleen het verhaal van de game voor zover ik uit de eerste ep kon opmaken, dus kijk em wel als ik de game uitgespeelt heb... Free eps online; http://www.animefreak.tv/watch/persona-4-animation-online
De enige ending wat 'true' is, is de ending wat ik ga krijgen. Iets anders accepteer ik niet! Blijft heel jammer dat die strips wat ik heb in het Japanees zijn. Die vertellen ook het hele verhaal, maar het zou leuker zijn als ik het... nou ja... zou kunnen lezen.
Yes! Eindelijk de eindbaas in de 8-bit dungeon verslagen!\o/\o/\o/ Ein-de-lijk verder met het verhaal.\o/\o/\o/
Download Manga Rock op je telefoon (iOS of Android). Kan je de manga gewoon streamen via online servers. Heb ze allemaal nu op m'n telefoon staan