[XOne] Dead Space 3

Discussie in 'Games' gestart door jan_tran, 19 jun 2012.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik blijf het altijd raar vinden welke idioot met zulke claims komt. Een bron van Videogamer begreep ik, maar waarom doen mensen zoiets? Het lijkt me sterk dat we nu binnenkort gaan horen dat het wel afgelopen is met Dead Space, want dan liegt EA nu gewoon keihard. En tuurlijk wordt er gelogen in deze wereld...sure..maar er zijn wel grenzen natuurlijk. Toch blijft dat artikel van vorig jaar wel hangen...iets van...als DS3 niet 5 miljoen verkopen haalt is het pretty much gebeurd met DS.

2. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mensen zien de sales en gaan dan van dingen uit. Anderen nemen dit weer over en voor je het weet is het een nieuwsartikel.

Ik vond D1 echt geweldig, maar totaal niet te eng ofzo. D2 vond ik echt geniaal gedaan met die geflipte marker visions, en D3 was tof, maar kwam bij lange na niet in de buurt van 2, laat staan 1. Ik denk overigens dat de Dead Space franchise wel genoeg games heeft voortgebracht . Nu even een tijdje niets, misschien over een paar jaar weer een reboot.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Duidelijke taal!!! Go Peter!

4. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet helemaal waar/onwaar volgens Dead Space-ontwikkelaar Dino Ignacio dat de francises stop gezet wordt.. wat dan wel? Moeten ze een nieuwe uitgever zoeken??

Laat ze voor kwaliteit gaan ipv kwantiteit! Meer als deel 1 en minder als deel 3 imo scheelt dat in het budget! Er is vast wel een uitgever die blij is met een oplage van rond de 1miljoen.

5. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nieuwe DLC verkrijgbaar sinds gisteren voor DS3 genaamd Awakened voor 800 MP.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dead Space 3: Awakened review DLC:

"Short and insulting, the first narrative expansion for Dead Space 3 typifies what can go wrong when downloadable content is poorly planned and implemented. "

Lol, meteen al de eerste zin in de review. Wat is er toch met deze serie aan de hand, of misschien kan ik beter zeggen: waar zijn die prutsers van EA mee bezig? Niet kopen dus, tenzij je weinig waarde aan je geld hecht.

Read moar

Laatst bewerkt: 13 mrt 2013
  7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De mannen van Giantbomb zijn het ermee oneens. Deze DLC maakt veel goed.

8. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ben het eens met Giant Bomb. de DLC is erg cool en ik had graag meer hiervan in de campaign gezien. Je hebt echt weer het gevoel dat Isaac er niet goed bij is en niet weet wie of wat hij aanvalt. Deed me weer aan dead space 2 denken:thumbs:

zoals helaas alle zo'n beetje alle DLC op XboxLive is het niet erg lang, maar zeker wel de moeite waard

9. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Van het weekend maar eens de SP uitspelen en dan de addon proberen.. laatste tijd teveel andere games weer gespeeld.

Komt waarschijnlijk doordat je van de ene arena waar je van alle kanten wordt ingesloten naar de andere loopt.. gaat vervelen op een gegeven moment..

10. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    In het begin deed de game het voor mij ook niet zo, juist omdat je inderdaad snel ingesloten wordt en het tempo gewoon hoger ligt dan ik gewend was.

maar toen ik eenmaal mijn plasma cutter vaarwel zei en een badass force gun met ripper en later forcegun met evangelizer maakte schoot ik alles en iedereen aan gort.

misschien een tik van mij dat ik er van kan genieten om als bad-ass iedereen kansloos af te maken, maar vanaf dat moment heb ik er echt van genoten.
    moet binnenkort eens aan mn classic mode run beginnen voor de devil horns....

11. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik mis inderdaad ook het badassgevoel

Maar blijf erbij dat het best spannend is als er necro's achter je spannen alleen niet meer naar 100 of meer keer dan wordt het vervelend imo, om standaard alleen maar rondjes te lopen omdat ze anders in je rug staan te hakken. Wellicht meer ontworpen om te co-uppen zodat je mekaar rugdekking geeft. Heb

12. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    je moet gewoon echt wat tijd stoppen in het maken en upgraden van een eigen stijl wapen. Is natuurlijk helemaal nieuw voor de serie, maar deze game kom ik persoonlijk niet door met de ouderwetse plasma cutter...

toen ik dit nieuwe systeem eenmaal accepteerde begon ik er gelukkig wel veel plezier in te krijgen.

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Klopt. De cutter alleen is niet genoeg.. alleen toen ik het accepteerde ervaarde ik het spel meer als een shooter en was voor mij de meeste fun weg

14. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    is inderdaad het geval, je moet het wapen maken systeem wel accepteren!!!

Vind in dit deel het lichaamsdelen eraf schieten wat minder geworden..

Maar nog steeds Isaac Clarke for president\o/

15. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    hmm wapens maken vindt ik lame.. gebruik de blueprints die ik vindt en en de preorder gear..

16. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Is Awakened DLC de moeite waard..?

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Zometeen beginnen met de game, ben erg benieuwd.. vond DS 1 & 2 ERG cool!

18. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het heeft zeker wel weer de horror elementen die je gewend bent van 1 en 2. Helaas worden die hier en daar afgewisseld met actie. Dat zijn dan ook IMO de saaie frustratie stukken.

Overigens kan ik je vertellen dat de eerste twee levels erg saaie actiescènes zijn, dus laat je hierdoor niet afschrikken. Vanaf het derde level zat ik in ieder geval voor het eerst weer op het puntje van mijn stoel. ;)

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ben inmiddels bij disc 2,
    vond dat niet van de 1e 2 levels.. het was gewoon hoe het begin van t verhaal vertelt werd...
    maar inderdaad daarna begint de spanning pas echt!

game speelt als een trein, moeilijk los te laten en echt spannende gevechten
    ik vind t weer een toppertje :thumbs: ik ga weer verder spelen, licht uit, geluid hard :9

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Net uitgespeeld, kan niets anders zeggen dan GEWELDIGE game..

non stop gespeeld, Op naar deel 4?? :p

Deel Deze Pagina