Is iemand trouwens in MM Zwolle geweest? Liggen daar ook; Star Trek Darksiders II DOOM 3 BFG edition Epic Mickey 2 Tomb Raider Survival Edition Metro Last Light Dead Pool Tekken Tag Tournament 2 CE Borderlands 2 Deluxe Vault Hunter Medal of Honor: Warfighter Hitman Castlevania Lords of Shadow Saints Row 3 Deze bij die aanbieding?
Overigens hoe lang duurt de actie bij MM? van-tot-wanneer? (Dit faalt best wel omdat ik dit nieuws meldde haha)
Mocht iemand in de MM in Utrecht komen zou ik graag weten of Metro: last light of deadpool meedoen aan de actie daar. Ik moet er namelijk speciaal voor rijden.
Nou, allereerst eens in de regels die in de startpost van dit topic staan. Dan leer je dat dit topic alleen voor spotten van koopjes is, en niet een vraagbaak voor mensen die een Mediamarkt-website niet kunnen / zelf willen doorzoeken.
Maar een koopjes gerelateerde vraag vond ik hier prima op zijn plaats. Daarnaast ga jij mij niks vertellen of ik een website wel of niet kan begrijpen, ik heb tot op heden namelijk nog nooit een assortiment afhankelijk van de vestiging op de site van MM gezien. Vandaar mijn vraag.
En daarbij vind ik de regels in dit topic al tijden veel te streng. Dit topic is voor koopjes, en als er eens een goed koopje gespot wordt waar nogal veel vragen over zijn, moeten die toch gewoon in dit topic besproken kunnen worden? Of moeten we daarvoor naar het onlinewinkels topic, en dezelfde discussie in twee topics gaan houden? Als iemand in het Gears topic vraagt om een potje online te komen spelen stuur je ze toch ook niet meteen door naar het Xbox Live Gaming subforum? Als je keurig netjes opgesomde prijsreacties wil zien ga je maar naar Budgetgaming