Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja Neogaf. :+
    Het is een beetje zoals Flavourlicious zegt. Die poll is er sinds de reveals en ja gebaseerd daarop kan ik de stemmen wel begrijpen. Zoals hij zegt zal het nu wel anders eruit zien als je vanaf 0 weer begint. Zie bijvoorbeeld onze poll. Tuurlijk is het wel een Xbox forum maar eerst stond PS4 met twintig stemmen voor.
    Algemeen gezien zal de PS4 wel voor staan en zal die ook wel iets beter verkopen in rond de launch maar verschil zal nu wel kleiner zijn en er zijn nog 5 maanden te gaan tot de release dan begint het pas eigenlijk. Als mensen geld moeten gaan neertellen ipv een knopje drukken. :)
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt, daar heb je helemaal gelijk in, en zullen ze dan ook denken van joh wat maakt die 100 euro extra nou uit;) of denken ze van een (betere) console voor 100 euro goedkoper.

    Overigens zegt die stats uiteraard toch wel hoe de mensen er over denken, zeker als je van afgelopen tijd kijk, waarin ook een relatief groot verschil zit.
    Maar goed het gaat om de verkopen.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zodra er veel "haat" is jegens een bepaald product wordt dit altijd gezegd door mensen die het desbetreffende product steunen. "Ja het is hot om de Xbone nu te haten" "Haten op CoD is hot"... De "haat" is vaak niet onterecht.., maar zodra iets teveel gehaat wordt is het direct dat het hip is
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik zou die polls echt niet zo serieus nemen; zo'n poll zegt echt niks.

    Pre-orders, dat is een ander verhaal en wel een goede graadmeter.
    De uiteindelijke sales straks, dat is wat telt.

    Very true.

    Soms denk ik dat zij vergeten dat ook de 'haters' een 360 thuis hebben staan, en dus echt geen haters zijn, tenminste niet op dit (Xbox!!) forum.
     
  5. Daejji

    Daejji Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach..dat kinderachtige gehaat.
    Koop lekker wat je zelf wilt.
    Microsoft heeft zichzelf gewoon vreselijk in de vingers gesneden en gaven veel te veel prijs.
    Ze hadden kunnen weten dat veel dingen niet in goede aarde zou vallen bij de mensen.
    Ze hadden bepaalde zaken achterwege moeten laten.
    Zoals de prijs..waarom noem je in godsnaam de prijs? Nu was het zeer makkelijk voor Sony om daar op in te stellen.

    Zo dom gedaan alles door Microsoft.
    En velen zijn voor hun gevoel nu al overstag..wat Microsoft nu ook terugdraait.

    Toch neig ik iets meer naar de Xbox One, al wil ik de komende maanden nog even afwachten.
    Denk dat de One uiteindelijk toch meer mogelijkheden zal geven..waarom weet ik nog niet..gevoel :)
    Daarbuiten vind ik dat Microsoft tenminste vooruit probeert te denken..ze proberen de markt te vernieuwen..mee te gaan in het digitale tijdperk..al is niet iedereen daar even blij mee.
    Uiteindelijk zal het toch gebeuren..alleen nu nog even niet.
    Maar Sony staat stil..en anticipeert alleen maar op concurrenten.
     
  6. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Aha ok. Dat verklaard dat ik al 3x gestemd heb vanaf deze pc zonder het gebruik van proxy's ;)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Toe maar.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nu weet je waarom de PS4 zo hoog staat.:9
     
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ja dat begrijp ik, maar voorruit denken wil zeggen dat men met je meegaat en niet dat je het door men hun strotten duwt. Als digitaal de toekomst is dan gaat men vanzelf naar microsoft.
    Neem whatsapp. Goed voorbeeld van 'wij stappen over van sms naar digitaal berichten sturen.' Het moet een toegevoegde waarde voor de consument hebben. MS heeft tot nu toe niet de toegevoegde waarde van hun ecosysteem kunnen tonen, iig voor mij persoonlijk niet.
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zozo 3x, wist je het de eerste 2x niet zeker wat je moest stemmen?
     
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    ik heb ook al 4 keer ofzo op ps4 gestemd XD
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik 1 x, maar na de reactie van LDawg te hebben gelezen, heb ik 2x extra gestemd }:]
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb maar een keer gestemd, dat was genoeg.
     
  14. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat je kan klikken op de knop wil niet zeggen dat je stem geteld wordt.
     
  15. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Steeds als ik die link tegenkom op een forum stem ik even. Ik doelde meer op dat het helemaal niet 1 per IP is. Zo'n poll zegt dus helemaal niks
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Sony denkt ook vooruit hoor, die doet het alleen niet zo geforceerd als MS.


    Net als MS, kan ook Sony vanaf dag 1 100% digitaal als ze dat zouden willen.

    Grootste gedeelte van de consumenten wil dat echter nog niet. Punt.
    Zodra er meer zijn die digitaal (willen) kopen dan fysiek, dan draait het snel genoeg om. Zolang dat het geval niet is, zal fysiek er zijn.
     
  17. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is één keer per IP.

    Je kan wel naar de website gaan en op de knop drukken, maar hij wordt niet meegenomen in de telling.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, welkom in 2013! Je weet dat het vrij makkelijk is om dat te omzeilen?
     
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoeveel mensen gaan dat zitten doen?

    1 procent? 0,5 procent? Verwaarloosbaar. Vooral omdat zowel de Xbox One fans als PS4 dat kunnen doen.


    Niettemin denk ik niet dat dit een goede afspiegeling is van de gehele console markt. Het zijn vooral de hardcore early adopters die op dit soort dingen stemmen, daarvan kan ik mij voorstellen dat deze pro PS4 zijn op dit moment.

    De gemiddelde Fifa en COD speler weet helemaal niks van dit soort polls.


    Leuke hashtag ook:

    https://twitter.com/search?q=xboxonevspsfour.com&mode=realtime&src=typd
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2013
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    1 gebruiker die er handig in is is al genoeg :+

    Maar ik denk wel dat je gelijk hebt hoor, de mensen die op dit soort polls stemmen zijn ook de mensen die de hele E3 kijken en alle nieuwtjes volgen (wij dus :+)

    en ja , Sony heeft de E3 nogal fors gewonnen dus zo'n uitslag zal niemand verbazen

    Ben benieuwd of we binnenkort ook wat betrouwbare pre-order aantallen te horen gaan krijgen
     

Deel Deze Pagina