1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 okt 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben niet hardcore genoeg. Sorry. Ik heb plezier hoger in het vaandel staan dan gefrustreerd raken. ;) Als het niet leuk is zal het mij wat uitmaken hoe ik het haal, als ik het maar van de map afgestreept krijg.
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik weet niet of het echt iets te maken heeft met hardcore of niet. Iets halen wat pittig is geeft toch ook plezier? Frustrerend is het imo wel als je iets niet haalt omdat de game een streek levert, cheap damage bij een shooter, AI die alleen jou van de baan ramt bij een racer.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh ja, pittige dingen halen is ook leuk. Anders zat ik niet uren bij bv Trials dezelfde baan steeds opnieuw te doen. Maar als een bepaalde track me geen plezier geeft gaat het niet meer erom of ik plezier wil halen uit iets pittigs, ik wil er gewoon vanaf zijn en klaar zijn met die domme track (of auto).

    En trouwens, het is ALTIJD de game die me een streek levert. Onmogelijk dat het mijn eigen schuld is! :+ Die railings schuiven expres steeds korter op mijn auto af waardoor ik crash, die hobbel was er eerst nog niet. :mad:
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik besef mij wel dat ik meer hardcore ben met race spellen dan jou, maar ook bij banen en races die mij minder doen gebruik ik geen rewind. Eerder het tegenovergestelde. Ik wil ze dan juist beheersen. Lange tijd geleden had ik dat met de oude nurburgring, ik vond dat gewoon geen leuke baan. Tot ik er echt voor ben gaan zitten, hem steeds meer ging kennen en nu is het mijn absolute favoriet.
    Ik denk wel dat mijn mening over de rewind ook wel komt doordat vroeger er gewoon geen rewind in zat. Net als dat vroeger minder auto-aim was e.d. Toen moest je gewoon meer je best doen als speler. Misschien dat ik daarom ook weer een beetje terug ga naar fighting games. Daar draait het nog steeds om toewijding, leren, en niet om hulpmiddelen.

    Hehe, ja ok. Ik geef ook wel eens een spel (on)terecht de schuld ;)
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Is het online trouwens nog een beetje leuk en vooral ook nog druk genoeg? :)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben sowieso niet zo van de racegames. Ja, ik speel graag Blur, Sonic Transformed zelfs Split/Second. Pure arcade racers waar de tijd en clean rijden er niet toe doen. Dát is mijn ding.
    Daarom zijn de races niet eens het leukste aan deze game, maar gewoon de open wereld waar ik ervoor kan zorgen dat ik alle wegen heb verkend, de barns zoeken, speedtraps. De random dingen. Leaderboards, snel rijden... dat laat ik wel aan anderen over. :+ Dat is niet waarom ik de game speel.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zou dat eerlijk gezegd niet weten nu. Tijd geleden dat ik Horizon heb gespeeld. Misschien er maar weer eens ingooien. Zullen wel wat tijden e.d. zijn die ik moet verbeteren :)

    Oh dat soort spellen mag ik ook wel, Blur was heel tof, Split/Second zelfs verrassend goed.
    Beetje rondrijden in Horizon is ook wel leuk idd, hoewel ik dat zelf toffer vind in TDU.
    Je gaat mij niet zeggen dat je het niet leuk vindt om te zien dat je bovenaan in een leaderboard staat ;)
    Heb je burnout paradise al eens gespeeld trouwens?
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En dan is dit redelijk 'arcade', wat het best toegankelijk maakt.
    Heb zelf grootste hekel aan het altijd achteraan starten van de race (in Horizon ook weer) of catch-up / rubberbanding wat in sommige (arcade) racegames zit.

    Vanmiddag ook weer verder met Horizon en kijken hoe ik de 360 op 'UK' kan zetten om geen NL voices te krijgen.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tuurlijk, jij met je tijden... je naam staat dan zeker ook weer groot in beeld? :mad:
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nah, niet groot.. Maar dat hoeft ook niet, zolang ie maar bovenaan staat :+
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Challange accepted :cool:

    Noobje :+
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nu moet ik wel Horizon weer opstarten. Zat net 'lekker' in Grid2.. (over vage AI soms gesproken....)
    Ach, zijn toch nog wat skins/paints die ik af moet maken in FH.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, Paradise wist me niet zo te pakken. Vond Revenge zelf wat beter.

    En ach, bovenaan staan is best leuk, maar ik heb er nooit de zin in om er echt tijd in te steken. Of het moet een heel korte track oid zijn waardoor ik gemakkelijk en snel kan restarten. :+ De Time Trials van Mirror's Edge en de tracks van Trials zitten imo qua lengte net op de sweet spot.
    Maar zelfs dan vind ik het al snel goed. :p Mijn doel is dan ook nooit om eerste te staan, maar om niet laatste te staan. :cool:
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hehe tja, maar als je geen tijd erin steekt dan sta je vroeger of later toch onderaan, zolang andere tenminste ook niet onderaan willen staan ;)

    Paradise was erg leuk, alleen die crash events vond ik minder dan in de vorige spellen.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff, zo kun je bezig blijven. :+ Ik ga iig niet verder dan vriendschappelijke concurrentie, en probeer soms op die manier mijn tijden te verbeteren (yay voor autolog en varianten daarop!), maar gericht spelen voor de leaderboards doe ik niet. :p

    Wat wel jammer is met Horizon is dat die vriendschappelijke concurrentie weg is doordat 99% van de mensen op mijn lijst gestopt zijn met spelen. Ik kan soms wel boven iemand proberen te komen, maar dan krijgen ze niet meer een message wat het erin wrijft. :'-( Is toch niet hetzelfde.

    edit: Ik ben nu bezig met een PR stunt waar ik 25k punten moet halen. Pff, wat is die TVR een logge automobiel zeg. Zodra ik een beetje op snelheid kom begint ie me wat rond te zwabberen :p Zo kan ik geen Near Miss krijgen, als ik de hele tijd óp de bumper van anderen zit...
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2013
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nou vooruit, zal wel kijken dat ik vanavond even FH in de doos gooi zodat je een verbetering van mijn tijd erin kan wrijven ;)
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    grmakgn jaeh ea
    Ik had meer iemand in gedachten waarvan de tijden haalbaar zijn!
    :+

    Wacht, misschien even een speed trap opzoeken waar je tegen een paal op bent geknald. Ga ik die even flink verbeteren. :cool:
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    :F: pff.. ik knal niet tegen palen aan, palen knallen tegen mij aan.....
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh ja, dat is waar ook!

    Jammer dat er nooit échte damage models in dit soort games zitten. Ik wil wel eens een auto echt om een paal heen vouwen. :cool: Die kleine deukjes en krasjes. pffrt.
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Paradise heeft een redelijke damage model. En een paar van de oude codemasters spellen ook. Grid is ook wel aardig. Maar die van Horizon is idd nogal matig
     

Deel Deze Pagina