Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klootzak!

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Tapatalk is voor windows phone beschikbaar eikels! 8)

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]jpVa0lh0j8E[/yt]

Amber update voor de Lumia 920/928

Meer info... @WPcentral

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Is dat nu gewoon een update voor m'n telefoon?

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Yep, komt ergens deze zomer uit. :)

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Weet iemand waar je video's worden opgeslagen die je via whattsapp krijgt? De foto's staan gewoon onder het kopjes foto's alleen filmpjes heb ik nog nooit terug gevonden!

En als ik een filmpje heb gemaakt kan ik hem biet verzenden via whattsapp. Als je dan op de knop video drukt dan kan je alleen dan een video maken en die verzenden.

8. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Sorry, het is gewoon een kut app.

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Idd.

Wat trouwens best een handige app is voor de mensen die graag bij elk album/artiest een cover/background bij hun muziek willen hebben in Xbox Music. MPATOOL doet dat, aangezien Xbox Music dat in sommige gevallen niet doet dus.

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ja? Mijn WA foto's komen niet in mn normale foto overzicht, super irritant.

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kun je instellen bij de settings van Whatsapp.

Maar het is idd een kutapp, laatste tijd steeds meer problemen ermee en ik twijfel serieus om m'n account te verwijderen. Veel ghost notifications, hij gebruikt de audio API en af en toe zuigt ie de hele batterij leeg voor no apparent reason. Volgens de geruchten komt er snel een update... er is al een privé bèta dus laten we het hopen!

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    'automatisch downloaden aan' bedoel je? Dat wil ik niet, want dan krijg ik teveel crap, maar als ik erop tik download ie ze toch? Alleen kan ik er dan vervolgens niks mee. Hoop echt dat die update snel komt, wat een ergernis.

13. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ff je vinger op de afbeelding houden, dan krijg je de optie om 'm te downloaden.
    En als je in een gesprek op die puntjes tikt, dan info en dan naar links of rechts swiped, staan ook alle afbeeldingen die ooit in dat gesprek zijn verstuurd.

Laatst bewerkt: 9 jul 2013
  14. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Donderdag is er weer een Nokia presentatie ditmaal gaat de 1020 uit de doeken worden gedaan. Hopelijk ook meer info over de Amber update.

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Krijg sinds een week steeds gelezen berichten een paar uur later weer als push bericht inclusief geluid... bijzonder irritant

Helaas heb ik nog niemand over kunnen halen om een andere app te gebruiken :'-( omdat iedereen erop zit.
    Denk ook niet dat het gaat verranderen todat de servers van WhatsApp een paar dagen down gaan ofzo

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ach lees voor de gein de comments eens bij de Whatsapp app, iedereen heeft er problemen mee. Maar nog geen enkele reactie van het bedrijf erachter. Slecht hoor vooral voor de mensen die voor de app hebben betaald.

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik krijg vaak genoeg de berichten veels te laat, zou m'n vriendin appen en krijg ik 10 uur later die berichten nog eens binnen 8). Echt belachelijk hoe slecht die app werkt.

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whatsapp is uit de prive beta, dat zou kunnen betekenen dat ie op approval wacht \o/

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ben benieuwd wanneer ze dan die update pushen, want het is wel hard nodig. Super irritant om de hele tijd Whatapp op te moeten starten om te kijken of je nieuwe berichten hebt i.p.v. een notificatie te ontvangen.

Er komen steeds meer alternatieven voor Whatsapp, helaas gebruikt niemand die. Ook omdat bijvoorbeeld Nokia Chat wat ik gisteren heb geïnstalleerd niet op andere devices te vinden is. KiK is de enige chat client die echt goed werk(te) alleen ook die heeft haast niemand.

Lumia 1020

Hoop dat morgen de Amber update komt (aangezien er dus weer een presentatie is) want hij staat al op de 925 en naar het schijnt ook op de 1020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina