[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Denk dat ik maar beter morgen uit deze thread kan blijven en ook GTAF, want ongetwijfeld zullen er van die animated gifs komen. Voor elke andere game, zelfs een game van Bethesda maakt het mij niets uit, maar bij een nieuwe GTA is het een ander verhaal. :D

2. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon morgen trailer kijken jo! Ze zullen heus niet veel verklappen je kent rockstar toch; )

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee, maar alles is voor mij een spoiler aan een gameplay video. Ik wil het geheel straks gewoon mooi op mijn eigen tv voor het eerst zien. Had achteraf ook niet al die previews willen lezen, maar ja...curiosity killed the cat he. Of zoiets.:)

Zo ging het ook altijd met een GTA game, screenshots, info en trailers, maar nooit een gameplay video en dat waardeer ik.

Laatst bewerkt: 8 jul 2013
  4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Is het niet 17:00 PM hier? (Zomertijd?)

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Schijt aan het mooie weer, GTA V GAMEPLAY KIJKEN JA!!! ( Hier is het toch altijd mooi weer :p )

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Wie is mooi weer nodig als het altijd mooi weer is in GTA V? :+

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee wij zijn GMT+2 en Eastern is GMT-4

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Multiplayer? Daar wil ik best meer over weten.

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dacht wel ergens gelezen te hebben dat er morgen ook MP info zou komen. Even zoeken naar de bron.

10. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik begrijp je. Kan jij dat volhouden om een gameplay video van gta V niet te kijken? Ik kan dat echt niet volhouden. Gr Kevin

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Easily. Ik ben de laatste tijd sowieso niet superhyped over de game en zelfs die screenshots tijdens E3 deden mij niet heel veel. Toen zat ik natuurlijk ook wel echt in die E3 hype, maar toch. De hype komt ongetwijfeld terug wanneer het nog hooguit een weekje is tot de release komt. Maar met nieuwe GTA games heb ik nooit gameplay vantevoren gezien en dat gaan we nu ook niet doen. :thumbs:

Ik ga wel de reacties van mensen lezen, want dat boeit me niets.

12. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha dat snap ik. Ik was ook niet hyped TIJDENS de e3 maar nu met die gameplay video word ik toch weer hyped. Heb er wel zin in om hem te bekijken.

Als je de reacties leest kan je beter het filmpje kijken mensen spoilen een hoop;)

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Oeeeh moest net tijdens rijles denken aan het feit dat we gameplay gaan zien vandaag! Ben benieuwd. :)

Nee ik ging niet GTA modus tijdens les! :+

14. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ik ben al een hele tijd niet hyped meer en zo erg sta ik ook weer niet te springen om deze game. Maar ja dat zal na de gameplay trailer wel weer een beetje terug komen.

Ik ga hem wel kijken hoor. In september ben ik toch alles weer vergeten wat ik gezien had.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De hype is altijd een beetje weg als je in een E3 tijd zit. Zeker nu next gen eraan komt.
    Langzaam gaat de focus weer naar GTA. Zeker als ze ook weer een trailer releasen. :)

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zo, ik heb de special edition maar alvast gereserveerd bij Fore Games in Tilburg. Dan kan ik hem bij de midnight release oppikken. :D Gaat er iemand van jullie naar een midnight release?

17. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb hem nog niet eens ge pre-orderd :eek:
    Ook al ben ik 3 sep jarig :p

18. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon naar de een nachtopening van de lokale MM of Saturn, niks moeilijk pre-orderer

19. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Mijn reden is simpel waarom ik hem niet pre-order

Je krijgt er toch niks extra's bij.
    En ik ben nog geen 18 dus moet toch wachten totdat mijn vader uit het werk is.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb ook niet gepre-ordered, maar gereserveerd. Heb dus nog niets betaald. En nu heb ik iig de special edition gereserveerd, daar krijg je dit bij:

• Collectible steelbook met exlcusieve artwork. Het speciale steelbook komt met extra, niet eerder vertoond artwork van Michael, Trevor en Franklin.
    • Blueprint Map. Deze kaart van Los Santos en Blaine County staat vol punten waar je even snel wat cash kan scoren en andere belangrijke plaatsen voor de carrière-crimineel. De map is ongeveer 55 cm bij 68 cm en kan dus ook prima fungeren als poster.
    • Special Ability Boost. De drie characters hebben allemaal een eigen specialiteit en met deze boost vult hun special ability balkje 25% sneller aan.
    • Stunt Plane Trials. De naam zegt het al; je kan op verschillende plaatsen in Los Santos en Blaine County extra stuntvlieg uitdagingen vinden.
    • Bonus outfits, tattoos en meer. Ook deze extra’s spreken voor zich. Extra outfits en tattoo’s specifiek ontworpen voor elk van de drie characters. Ook krijg je speciale deals van shopkeepers in de game.
    • Extra weapons. WAT!? Zitten er wapens in GTA V? En niet zomaar wapens, maar extra wapens! Het moet niet gekker worden. In de Ammunation kan je de volgende guns gratis oppikken: Pistol .50, Bullpup Shotgun en Melee Hammer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina