-Jouw Gamertag JJNL77 -Jouw Racenummer 07 -Welke race games jij veel speel Forza Horizon Forza Motorsport 4 NFS Van Most Wanted 2005 t/m Most Wanted 2012 (Heb alleen undercover nog niet) TDU 2 -Jouw race ervaring met competities Geen Heb wel is gespeeld met vrienden op TDU -Speel je met controller of stuur Controller want heb geen kinect ER komen heus nog wel nieuwe bij denk aan grid dirt nieuwe nfs f1 motogp burnout
Helaas is 07 al in gebruik! Ik heb een nieuwe plaatje gemaakt zodat alle nummers snel en makkelijk te zien zijn: Ook zag ik dat het nummer van Witteveen al in gebruik was dus denk dat je ook een nieuwe zal moeten kiezen.
Yep! Wel zijn bijna alle competities bijna afgelopen, maar je kan gewoon mee rijden om de groep te leren kennen en in september starten er dan weer nieuwe comptetities!
Mooi zo Ik game nu toch niet zoveel alleen nog wat games uitspelen. Moet ik trouwens nog wat mensen toevoegen als vriend? Is leeftijd een probleem
Je kan mij en Divimus toevoegen. Wij hosten meestal. Maar je mag van mij iedereen toevoegen hoor! Leeftijd zal nooit een probleem mogen zijn toch?
Beide toegevoegd Hopelijk ook een forza horizon competitie En de andere mensen voeg ik wel toe als ik ze is zie posten ofzo zodat ik weet dat ze actief zijn
Ik heb (nog) geen headset maar wil wel alvast meerijden om zo, zoals gezegd, de groep alvast te leren kennen, is dat een probleem? Anders moet ik er even een snel gaan aanschaffen...
Het beste is toch wel met headset. Daarnaast mis je een hele hoop (belangrijke) informatie en zeker voor de eerste keer als je geen headset hebt. En het is natuurlijk een stuk gezelliger als je mee kan praten *)
Altijd fijn een paar nieuwe/extra rijders kunnen we lekker de lobby vullen.... Heb er weer zin in in ieder geval
Je kan mee rijden maar je mist wel wat info idd. Als iemand naast je zit oid kan je niet communiceren. Regel het gewoon zo snel mogelijk. Volgens mij kan je die dingen voor een paar euro wel ergens op pikken.
Gamertag: majong57 Racenummer: #571 Race Games: Forza Motorsport 4 Ervaring: (nog) weinig Besturing: Controller / Xbox 360 wireless racing wheel