De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ja ik ben ook bang voor de accuduur van de Xperia Z. Ga misschien binnenkort ff naar een telefoon winkel om ze beiden ff vast te houden...

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nieuwste update van mij is goed, accu zegt nu : 3 days, 21 hours \o/

En dit met autosync aan, display op 50%

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Even contact opnemen met Apple, bij een happerende homebutton zijn ze zeer coulant en wordt hij vaak vervangen/gerepareerd.
    En in september komt hoogstwaarschijnlijk de iPhone 5s, dus als je toch tevreden bent over de iPhone, kun je net zo goed voor de 5s gaan.

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, in het hotel gingen ze allemaal vragen welke foon ik had omdat ze 'm zo mooi vonden en ook het scherm. Hij zit natuurlijk in de Hybrid Neo case en daardoor zie je niet direct dat het de S4 is. Bij de receptie was er een gast die net een iPhone had gehaald en er nu dik spijt van had aangezien hij er 2 jaar aan vast zit. Hij bleef maar met de S4 spelen. Wow, amazing this en amazing that! 8)

Ik ben er zelf ook nog steeds blij mee, maar ik moet wel zeggen dat er een aantal minpuntjes zijn die ze hopelijk gaan fixen met updates. Grote pluspunten zijn de snelheid, geweldige camera (prachtige en scherpe foto's), het scherm, accuduur en features zoals het bijhouden van je afstand op een dag. :)

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jonge. ..

6. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ja ik ben heel tevreden,maar ze zijn zo machtig duur (32/64GB editie iig). 3 jaar geleden was dat geen probleem, maar nu als fulltime student wordt het wat moeilijker. Xperia Z vind ik opzich wel lekker in de hand liggen. Heb nog even, dus ga er nog eens ff overna denken.

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Daarom vond ik het wel fijn dat ik van Samsung een gratis 64gb geheugenkaartje kreeg bij aankoop van de S4. Ik heb nu 16gb intern + 64gb en dat krijg je echt nooit vol volgens mij. Een losse kost al gauw 70 piek, is het niet? :)

Trouwens, nog even hier melden: Als je een Galaxy S3, S4 of Note 2 hebt kun je exclusief het nieuwe album van Jay-Z gratis downloaden via de Play Store...

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsungmobileusa.magnacarta

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Dat wil toch niemand downloaden :+

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    500,000+ downloads... blijkbaar wel. :p

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben tot nu toe wel tevreden over de oppo. Alleen die batterijduur joh.... schijnen voornamelijk problemen te zijn in de software. De berichten over firefly zijn iig erg positief. Nog een maandje wachten tot die uit de bèta is :'-(. Eind juli komt die namelijk. Begin augustus dan 4.2.2 versie en hopelijk kan ik vanaf dan zorgeloos met mijn toestel omgaan :).

Want echt verder is het een top-notch toestel hoor. Camera, beeldscherm, snelheid en bouw kwaliteit wise heb ik niks te klagen :D. Daarmee concurreert het echt met de top van de markt.

Sent from my X909 using Tapatalk 4 Beta

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Begin augustus loopt mijn abonnement af. Ik heb nu een I-200 abbo (35 euro) bij T-mobile met 14.4mb internet. Ik heb alleen het idee dat ik deze snelheid nooit haal.

Nu wil ik voor 12 maanden overstappen naar Youfone. 250 belminuten en 1 gb internet voor 15 euro per maand. Het internet is echter max. 3.6mb. Is het toevallig ergens te meten of T-Mobile wel 14.4MB/s haalt want ik ben daar echt ontevreden over, over die snelheid van het internet in Zuid-Oost Brabant en heb het idee dat die nog nooit de 14.4MB heeft gehaald. Iemand hier toevallig ook ervaring met internetsnelheid van deze low budget sim only abbo's?

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Speedtest?

Bovendien is het 14,4 Mbit, was dus niet Megabyte is.

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, dat haal je nooit man. Allemaal mooie cijfertjes op papier. Ik had ooit zogenaamd een snelheid van 28, maar haalde net zoveel als nu met met m'n nieuwe contract van 3,6. Ik geloof dat Simyo (KPN) een van de weinige is waar je ook echt die 2Mb haalt. :+

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Net even gemeten. Haalde maarliefst 0.32Mbit in mijn achtertuin. Doei T-Mobile.

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Vraagje. Mijn abbo van KPN verloopt volgende maand, nu heb ik een nieuwe sim van Hi binnen en ik vraag me af hoe lang het duurt voordat dit wordt overgezet en hoe ik dit merk. Ik heb uiteraard voor nummerbehoud gekozen maar als ik mijn sim van KPN erin houdt, is het dan zo dat ik binnenkort geen bereik meer heb en dat dat het moment is om de sim van Hi erin te gooien? Weet echt niet meer hoe ik dat 2 jaar geleden heb gedaan namelijk :+

Ik heb toch maar besloten om van mijn KPN abbo (31p/m) naar Hi te gaan voor 2 jaar (19.50p/m). Helemaal aangezien ik met Hi dezelfde snelheid haal, ook 1 gig data heb, onbeperkt SMS en 75 min (wie belt er nog...). Dan kijk ik ooit nog wel eens voor een nieuwe phone aangezien ik nog altijd enorm tevreden ben met mijn S2.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja :) meestal is deze gelijk geactiveerd though?

Maar als de ene sim geactiveerd is, kan je de andere niet meer gebruiken :) alleen ik weet niet of Hi en KPN daarmee van elkaar verschillen ofzo? Waarom probeer je het niet gewoon uit?

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Fuckkkk :mad:

net geprobeerd om zelf Project Firefly erop te zetten.. Boot-loop. Please help :'-( op internet zie ik dingen als je hele telefoon uit elkaar halen :eek:

18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Flashtool, stock.ftf flashen

Heb je een recovery zoals cwm of twrp? Toevallig ook een backup gemaakt?

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja en ja (zelfs op talloze manieren gedaan omdat ik echt bang ben alles kwijt te raken :+) maar hoe kan ik dan iets doen als mijn telefoon alleen maar ff aan gaat en weer uit 8)? De batterij is denk ik nu leeg geraakt. Maar ik weet niet of wat er gaat gebeuren als ik hem op de oplader gooi nu

edit: hij gaat dus verder waar ie gebleven was :{

Edit2: ennnn het is gelukt in recovery te komen :D pfoeiii ik wacht wel op de officiële release van project firefly ipv die chinese versie erop te zetten xD

Laatst bewerkt: 10 jul 2013
  20. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Gewoon backup terugzetten via recovery lijkt me?

Deel Deze Pagina