Dit Hoe mensen hier elkaar respecteren of je nou ps4 Xone of Wii U kiest even goede vrienden Ik neig nu zelf naar XOne komt wel pas dan in eind 2014 binnen.
Precies Veel volwassener ook en niet altijd maar die kinderachtige shit Daar wordt bijna elke zin afgesloten met
Ik kwam van 9lives Op elk topic van Xone & PS4 worden van die reacties gegeven met tegen reacties echt een rot site. Dit forum is echt super Maar mensen die XOne kopen jullie mogen Forza 5 & RYSE niet mislopen
De lightbar van de DS4 kan uitgeschakeld worden door de ontwikkelaar, dus zij mogen er voor kiezen of ze dat ding uit of aan laten. Denk dat een horror game dat ding uitzet.
Wat een verschrikkelijk forum is dat zeg. Ik heb ooit daar een vraag gesteld en het eenigste waar ze het over hadden was waarom en gezeik dat ik het fout doe. Echt verschrikkelijk zeikende mensen.
Huh? Licht op DualShock 4-controller kan niet uit De lichtsensor op de DualShock 4-controller van de PlayStation 4 kan niet uit. Dat laat Sony Worldwide Studios-baas Shuhei Yoshida weten via Twitter. De lichtbalk op de controller werkt samen met de optionele PlayStation Camera om bewegingen waar te nemen. Ontwikkelaars kunnen daarnaast de kleur van de lichtbalk naar gelieve veranderen. Het is niet bekend waarom de lichtbalk niet uit kan, aangezien de PlayStation Camera ook optioneel is. Bron: Gamer.nl
oude bron bij gamer.nl? ik zie meerdere berichten her en der dat de ontwikkelaar er voor kan kiezen de led niet te gebruiken en uit te zetten
Tijdens horror games helemaal rood https://twitter.com/PlayStation/status/354624056777125889 release date tease: Het kan 3 november worden! Want dan is er een eclipse.
Beetje vreemd om eerst te zeggen dat de Lightbar niet uit kan enkel kleuren veranderen en dag later erop terug komen dat ie wel uit kan?
Ik denk dat ze er in eerste instantie er op doelden dat je zelf niet de optie hebt om te kiezen of aan of uit
Hoop wel dat ie uit kan. Ik game vaak 's avonds en dan kan de reflectie in het tv scherm erg irritant worden. Daarnaast slaat het nergens op als het always on moet zijn als het toch geen functie heeft bij een game.
Precies. De ontwikkelaar kan kiezen om de led te intergreren in het spel en daarnaast is ie natuurlijk nodig voor move spellen.
Zullen ze het licht nou ook gaan gebruiken incl de touchpad voor het navigeren door het interface? Zoals de wii het deed?
Ligt er natuurlijk aan hor het gebruikt gaat worden. Voor Killzone waar ze het als soort van levensbalk gebruiken heb je neem ik toch aan de Eyetoy niet nodig voor veel andere dingen wel weer