Ik geef maar een voorbeeld: Defiance Season Pass kost zonder update 3200MSP. Dat is ongeveer €40. Met update kost deze Season Pass €50. Microsoft is NIET goed bezig!!!!!!!!!
Om ze meteen af te gaan kraken, omdat de prijzen nog niet juist zijn aan gepast is een beetje raar vind je niet? De update is net pas uitgerold (Kleine deel ervan) De officiële xbox.com site daar zijn de prijzen nog met punten aangeduid. Dit moet als goed is ook veranderd worden.
Me 200 points werden 2.40 euro. Dat is normaal toch volgens mij? Kunnen jullie btw op de private forums? Mij lukt het maar niet.
Denk het wel ja, want 800 punten = 12,00 euro. Kan ook nog niet op de private forums, zou binnenkort wel kunnen?
Ah zie het al. Op xbox.com naar social gaan en forums en dan over Xbox forums hoveren en dan zie je beta staan.
Huh? Staat er bij mij niet hoor. General Xbox.com Community Blog Welcome/FAQ/Forum Policy Community General Discussion Xbox LIVE Wishlist/Feedback Xbox LIVE Inside Xbox Xbox LIVE on WP7 Games for Windows Xbox.com Web Games Xbox Support Support Agent Hours: M-F 9AM-5PM PT Forum and Service Announcements Connecting to Xbox LIVE Managing My Xbox LIVE Account Using My Console Playing My Game Purchasing or Downloading Something Using an Xbox LIVE promotion or special offer (not Rewards) Playing Music/Videos on My Console Redeeming a Code Communicating with Other Players Accessing My Game Progress Using Kinect Connecting to LIVE on My Windows Phone 7 Device My LIVE Account was Suspended My Console was Banned Xbox LIVE Rewards Support Xbox LIVE Rewards Squad Hours: M-F 9AM-5PM PT Xbox LIVE Rewards Program Announcements Xbox LIVE Rewards Questions Xbox 360 Games 0-9 A-D E-K L-O P-S T-Z Xbox LIVE Arcade 0-9 A-D E-K L-O P-S T-Z Xbox LIVE Indie Games Discussion Xbox Apps Discussion 0-9 A-D E-K L-O P-S T-Z
Toch is er wel een waardevermindering, mijn 320 punten worden € 3,84. Zojuist even gekeken naar ingame currency van COD. Daar wordt iets wat 160 punten kostte € 1,99. Niet geheel onverwacht. Overigens kan dat ook een prijsverhoging zijn die Treyarch doorvoert. Dat weet ik niet.
Ik ben nu de nieuwe update aan het downloaden. Wat is er nou precies veranderd/toegevoegd? Ik zie eigenlijk alleen een beta tabje, verder niks. Dit is zeker alleen om aan te geven dat je mee doet? Die Ziggo app lijkt me wel interessant trouwens, wanneer komt die?
Volgens mij zijn ook de kleurtjes iets veranderd, wanneer je je xbox button indrukt en dan scrollt is de balk iets donkergroener..
Pre patch gedownload, enkel punten = is naar geld geld veranderd. Andere gedeelte van de patch komt later.
Wel heerlijk dat je nu dus gewoon direct van de marketplace kunt kopen. Geen punten meer toevoegen, of zoals ik bang was, geld aan een virtuele portemonnee toevoegen. Gewoon precies betalen wat je voor het product nodig hebt. Hoera.