Goed initiatief! Ben ook erg benieuwd naar het nieuwe XBW! Ondanks dat ik hier niet meer zo vaak kom als "vroeger". Nu helaas veel te druk, game ook nog maar één keer in de twee weken ofzo...Maar doneren zal ik zeker! Alleen nog niet vandaag
.
Heb net een vakantie van een maand in de USA achter de rug, dus dat heeft flink wat geld gekost. Daarnaast helaas wat minder leuke maar noodzakelijke huishoudelijke uitgaven gehad. Voor mij nog ff wachten op de volgende paycheck dus, maar ik zal zeker ook doneren!
Vind het ook tof om te zien dat de meesten 25 euro of meer hebben gedoneerd en er gewoon meerdere members zijn die al 50 euro (of meer) hebben gedoneerd! In mijn ogen is iedereen hier een arme student, precies wat ik was toen ik in 2006 lid werd. Maar jullie zijn natuurlijk net als ik ouder geworden en hebben een baan. Desalnietemin blijft 25-50 euro veel geld, zeker om zomaar "weg" te geven. Erg tof om te zien dat er mensen zijn die dat voor deze site over hebben!
Hoe vet zou het trouwens zijn om die 1000 euro perk te claimen?! Kan ik daar trouwens ook een Indiegogo pagina voor starten? Geld inzamelen zodat ik 1000 euro kan doneren
? Als ik 750 kan ophalen, wil ik best 250 zelf bijleggen om zo die ultieme perk te krijgen
!
Klik om te vergroten...