[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    GT Pop Block

[GTnew]837d2fb5-07b8-45d2-a418-06c361add9f4"[/GTnew]

2. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb ik het gemist, want ik lees elke dag alle comments in deze thread, maar dan kan het dus gebeuren dat ik wat over het hoofd heb gezien... Maar is het al bekend of GTA V ook wordt uitgebracht voor de next-gen consoles? Of dat de next-gen versie later komt, bijvoorbeeld in 2014?

Want we hebben samen met onze vriendengroep afgesproken om allemaal dezelfde next-gen console te halen zodat we met elkaar GTA V (mits die voor next-gen komt) en Forza 5/Gran Turismo 6 kunnen spelen, maar ik heb altijd al een Xbox 360 gehad en de rest een PS3. Probleem is dus dat ik niet weet of ik dan een PlayStation 3 moet gaan kopen als uiteindelijk dus blijkt dat GTA V niet naar de next-gen consoles komt... :+

3. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Nog niks over bekend, al gok er nog steeds op van wel. Ook al is het maar een 100% exacte port, een van de beste games van deze generatie (want dat is het nu al) meteen porten naar de launch van een nieuwe? Waarom zouden ze het niet doen?

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ooooh, ook mogelijk om stealthy te spelen, YES! :)

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik ben uberhaupt al blij dat je kunt fietsen weer.. en dat er dieren in zitten.
    (ik dacht even misschien zit er wel een Zoo in.. hoe vet zou dat zijn).

Mja dat alleen al met verbeterde graphics ben ik al blij.. en zoals het er nu uitziet is het nog zoveel meer dan dat.. De grootste must have ooit dit.

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik wil een Godfather-theme claxon! :D

Zo hyped om deze game. Dit is echt Game Of The Forever materiaal.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Stel je voor als de combat ook maar een klein beetje wat weg heeft van Batman, dat zou super zijn. De dude van Rockstar zei echter wel dat GTA een game is waar vooral guns en auto's centraal staan...dus ik verwacht echt geen Sleeping Dogs achtige melee.

Wind heeft effect op kogels? Dat zou gaaf zijn

http://i1260.photobucket.com/albums/ii561/powertothesock/GTAGameplayTrailer1_zpsd2bf414a.png

Oh en antwoord van Rockstar over dat autorijden wat arcade leek

http://i844.photobucket.com/albums/ab7/Booya818/RMouthoff.jpg

Laatst bewerkt: 11 jul 2013
  8. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Zegt ze in het laatste stukje over GTA Online nu:

- Probably soon
    - Properly soon

Ik hoop dat laatste ;)

9. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Echt deze game gaat weer zoals Vice City en San Andreas worden. Ik bedoel dan meer qua speeluren wat ik erin ga steken. Ik heb die Vice City en San Andreas zo grijs gespeeld, en dat gaat echt wel weer gebeuren met dit deel. Met GTA IV was ik weer snel klaar, maar dit ziet er gewoon weer oud en vertrouwd uit.

_O__O__O__O__O_

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja man, het lijkt er echt op dat Rockstar van hun fouten hebben geleerd. Want hoe tof IV ook was, het mistte echt de content en diepgang van SA. Ik ben ook heel benieuwd op wat voor verschillende soorten manieren we missies kunnen aanpakken. Hopelijk kun je in veel missies stealth gebruiken. Ik hoop ook echt dat dat Line of sight systeem goed werkt en dat cops je dus niet altijd weten te vinden. Dat was hinderlijk in IV en Tomb Raider heeft dat trouwens ook, geweldige A.I. maar soms echt overdreven want ze weten echt altijd waar je uithangt...yeah right.

11. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Deze staat zeker op mijn "wil ik hebben" lijstje. \o/

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ze hebben naar mijn suggestie geluisterd! \o/ Ik hoop ook dat als ie naar de klote is dat je hem dan ergens vandaan kan halen en hem kan laten repareren.

Dat laatste idd.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heel tof inderdaad, maar hopelijk gaat het niet voor irritaties zorgen. Hoe gaat de game weten wanneer jij echt een auto verlaten hebt? Stel je zet hem naast het huis van Michael neer...wordt dit gezien als street of hoe zit dat? Of wanneer je guns gaat halen bij Ammu Nation...in IV pleurde ik die auto gewoon ergens midden op straat...is die weg wanneer ik terugkom? :)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat er een tijdslimiet op zit als je hem midden op straat neerzet.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hij zal wel ff blijven staan idd. Ws net zo lang als dat ie nu doet voordat ie in het niets oplost, alleen gaat ie dan naar de impound.

16. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.377
    Lijkt me leuk als je hem ook echt weggesleept ziet worden, en dan de sleepwagen met jouw auto achterop stelen.

17. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me erg vet maar is dat dan alleen met jou getunde auto's of met allemaal? Denk dat het anders beetje veel word. Staan er dalijk 500+ auto's in die inpound.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Volgens mij werd dat ook aangegeven bij San Andreas destijds. En dan was er soms ooit een auto te vinden van je bij de cops. Zal wel allemaal, game of the forever. Over clubs hebben ze nog niet gesproken he, was in Gay Tony awesome en zie het graag terugkomen.

19. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Haha, ik zit nu die anime op TV in GTA 4 te kijken. :lol:

Beter gooien ze die zooi ook in 5.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 11 jul 2013
Topicstatus: