[XOne] NFL13

Discussie in 'Games' gestart door Lynn1997, 11 jul 2013.

1. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Speelt iemand toevallig dit spel want heb er een vraagje over. Voorheen toen ik nog geen xboxlive had, was het spel nog realistisch en won je nog wel eens wedstrijden. Nu ik xboxlive heb werd er ineens een update geinstalleerd voor het spel en nu win ik niks meer en wordt bijna ELKE bal die je naar je teamgenoot wilt gooien onderschept door de tegenstander. In het echt wordt een bal 1 heel soms 2 keer, als je echt slecht bent, onderschept per wedstrijd, nu dankzij die update is het minimaal 20 keer per wedstrijd, ook al speel je tegen het allerslechtste team van de competitie. Om gestoord van te worden |:- Weet iemand hoe je updates voor een spel kan verwijderen? :'-(
    Ik speel carreer. Dan moet je tegen het slechtste team van de competitie en verlies je 33-14, laat je het simuleren wint je team 35-0 -_- Hopelijk weet iemand hoe ik de update kan verwijderen. \o/

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Kijk even bij je system settings - nfl 13 en dan naar een update/patch die er tussen zou staan. Misschien kan je die verwijderen?

Ik herinner me dat ze enkele maanden na de release wat zaken hebben veranderd, je moet op operationsports.com maar eens wat kijken.

Je zou anders ook je sliders kunnen aanpassen, zou ik sowieso doen om het realistischer te maken.

3. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Sliders? Ja ik ben nog niet zo heel erg thuis in al die dingen haha speel ook maar op Rookie zeg maar. Het lijkt ook alsof de settings van rookie naar prof ofzo gezet zijn, maar kan nergens vinden hoe ik dat kan zien. Heel onoverzichtelijk vind ik de settings wel eerlijk gezegd. Zal eens kiekn of ik het ergens kan vinden van die updates.. want zo is het spelen echt niet leuk meer :'-(

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hier staan de slider sets: http://www.operationsports.com/forums/madden-nfl-football-sliders/

Gewoon wat lezen en uit proberen zou ik zeggen. :)

Ik dacht eerst dat je het had over pass completions maar nu lees ik het pas echt goed en zie dat je het over interceptions hebt. Soms is het inderdaad wel onrealistisch. Ik speel het soms tegen een vriend en dan heb je een paar interceptions per wedstrijd.

5. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja voorheen toen ik gewoon carreer deed zonder die update was dat ook maar heeeeeeeeeel sporadisch. Net weer een wedstrijdje gespeeld in pre-season en in het 1ste kwartier, 6 keer weer onderschept... echt krijg er een punthoofd van.. :'-(

6. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wow, pre-season wedstrijd tegen de Bengals. Kreeg 4 keer de kans om te gooien in de gehele wedstrijd. 1ste worp was gelijk een touchdown, 2e, 3e EN 4e worp in de gehele match van mij werden onderschept... Het spel is van heel leuk naar wegwerpen in de kast gegaan dankzij die update :mad:

7. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Het is me gelukt de update te verwijderen :) nou hopelijk is het nu een stuk minder met de interceptions poe poe, laten we het hopen :D

8. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de update weer geinstalleerd nu haha en weer werd elke bal onderschept maar nu weet ik ook waarom,,, :x Met die update staat het spel gelijk op all-pro haha :lol:
    Ik heb dat ook met die sliders gevonden en aangepast idd en nu wordt de bal een stuk minder gelijk onderschept hihi O-)
    En ik ging voor de lol een keer online spelen tegen een Amerikaan, bah bah, 52-0 verloren alleen in het eerste quater hield ik hem op 0-0 haha.

Deel Deze Pagina