New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Dus het loont niet meer om even flink wat points te kopen via een internet webshop? Of kan dat nu nog wel en behou je die waarde ook. Bijv een aantal jaren Live kopen bijvoorbeeld is nu goedkoper dan wanneer je via de xbox zelf doet. Dat zal wel zo blijven denk ik, maar die punten worden gewoon in een lager geld bedrag omgezet?!

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Oke dit is kut! Kan nu niks meer kopen Xbox marketplace. Krijg steeds de melding dat de creditcard niet aangemeld is.. Terwijl paypal account wel actief is.
    Iemand zelfde probleem?

4. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Het laad rondje is anders :p

5. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Huh? Vierkant :p
    Komt hopelijk binnenkort grote update ben benieuwd hoe de dashboard veranderd.

6. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Vierkant?

7. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Sarcastisch bedoelt. ;)
    Hoe anders is mij nog niet op gevallen?

8. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Dan ben ik weer dom ;)

9. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    maar het heeft dus geen enkel nut meer om via bijv Livecodes.nl punten te kopen? Want de waarde is niet meer wat het geweest is, nadat de points omgezet zijn naar geld…. ?!

10. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Daar durf ik geen juiste antwoord op te geven. Ik had 35 punten en dat is 0,75 cent geworden. Ik weet niet hoe ik dit kan controleren of dit daadwerkelijk klopt.

11. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    precies, want het was altijd zo mooi dat je goedkoop die punten kon kopen dat scheelde erg veel geld. Maar die tijd zal wel voorbij zijn nu. Goedkoop Gold kopen kan gewoon nog wel aangezien dit niet aan points verbonden zijn \o/ Dus ik koop voor de Xbox One komt nog ff voor een paar jaar goedkoop live :)

12. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Mijn 320 punten zijn €3,84 geworden. dus misschien dat je daaruit kan rekenen of er op livecodes.nl goedkoop punten te scoren zijn.

Ik weet 100% zeker dat dat het aantal punten is dat ik had. Weet jij ook zeker dat je 35 punten had Leis? Want als 35 punten €0,75 wordt ben ik genaaid aangezien ik dan rond de €7,- zou moeten hebben.

Misschien dat er nog mensen zijn die exact weten hoeveel punten ze hadden en kunnen verifiëren dat de prijs wordt omgezet naar € 0,012 per punt.

Volgens mij is zo'n 2100 puntenkaart de meest gangbare. In het huidige systeem wordt zo'n kaart omgezet naar € 25,20. Dus alles wat je minder betaald dan dat is winst.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon even afwachten. Zoals ze zeiden moeten ze alles nog aanpassen. Daarnaast komen er wel giftcards ipv point cards. Dus misschien kunnen straks ergens online die dingen goedkoop halen. :)

14. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik las idd dat bericht van jou dat er nog aanpassingen moeten komen. Echter denk ik dat dat vooral te maken heeft met prijzen van bijvoorbeeld games on demand. Ik kan mij niet voorstellen dat ze de omrekenprijs van punten van iemands gamertag nog omhoog of omlaag gaan waarderen, omdat het nu ook niet meer mogelijk is om in punten af te rekenen.

15. titan1980

Leuk Bevonden:
    33

1460 punten heb ik, en in geld is dat € 17,76

16. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ook € 0,012 per punt dus.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt maar maar prijzen van DLC moeten ze nog steeds een beetje aanpassen. Want sommige DLC zijn iets duurder geworden en dat kunnen ze wel aanpassen en hebben ze al gedaan bij sommige wat ik zo lees. :)

18. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    Klopt maar dan heeft het dus geen zin meer om via een goedkopere website points te halen…. :mad:

19. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    JUIST WEL.

Als je nu via eBay ofzo een puntenkaart koopt van 4200 dan kost dat net geen €40,-. Zodra je ze heb ingevoerd zet MS dat dan om in €50,40.

Nog even een slag om de arm of de omrekenkoers idd €0,012 per punt is, maar bij ons in ieder geval wel.

20. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    lol je hebt gelijk my bad8) Dat wordt ff wat points halen nog dan :)

Deel Deze Pagina