Op de site gevonden: http://www.nintendo.nl/Divers/Actie...htigen/Je-gratis-spel-bemachtigen-760510.html Zal zo maar ff mn console gaan registreren dus. Eerst nog ff wat andere dingen afmaken though.
Mario & Luigi: Dream Team Bros is vandaag ook uit! Nog even de recensies afwachten, hij is voor 30,- te koop op MediaMarkt.nl
Eurogamer geeft de game maar een 7. Daar waar de vorige twee delen allebei een 9 scoorden. Ik ben vanavond toch bij Mediamarkt, misschien pik ik hem dan wel op voor 30eu. Even over nadenken.
IGN gaf hem een 8, dus ik begin wat te twijfelen, misschien dat Donkey Kong dan een betere aankoop is.
Maar toch, de Mario & Luigi games zijn wel altijd enorm tof. Ik zie het wel. Hij zal qua prijs niet veel dalen in de toekomst, zoals alle first-party Nintendo games.
Mijn mening: Ik vind Donkey Kong 1 van de minst leuke games op de 3ds. Erg repetitief en gooi em vaak uit frustratie uit.
Iemand die Mario & Luigi in de winkel ook voor €30 heeft opgehaald?! Want online is die al uitverkocht voor die prijs. Probeer Hengelo straks ook wel even
Dat ging snel! Nou dan koop ik die game dus niet. Heb wel ff gemaild over dat die games weer beschikbaar komen, maar dat zal dan wel vanaf volgende week.
Ik bak er inderdaad niet veel van Repetitief vind ik misschien omdat ik nu telkens dood ga bij de mijnkarretjes.. vind het gewoon geen leuk spel. Fire Emblem nu in missie 18 stukken leuker
Ik ga vanavond naar Hoofddorp, hopelijk dat hij daar nog ligt voor die prijs. Anders kan je hem toch wel voor die prijs meenemen, mocht hij de normale prijs zijn?