Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk niet dat Amber morgen komt, in ieder geval niet tegelijkertijd voor alle telefoons.. Ik las mid Augustus, maar je weet het nooit. Hopen mag altijd :)

Trouwens de "ghost notifications" van whatsapp schijnt een probleem met de servers van MS te zijn. Dus behalve de crappy app ligt niet alle schuld bij whatsapp, en kennelijk hebben kik, viber en skype dezelfde issues.

http://www.wpcentral.com/want-quick-access-creating-notes-you-can-latest-version-onenote Hier ben ik ook wel blij mee (al is het eigenlijk te gek dat dit al kon op WP7 en we nu op een update moeten wachten...)

Laatst bewerkt: 10 jul 2013
  2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Mmh raar zou denken dat de berichten via de servers van Whatsapp werden verzonden maar zou heel goed kunnen dat de schuld bij MS ligt. Alleen het is al zolang ik denk dat ik nu onderhand wel sinds ik mijn 920 heb het ongeveer een week goed gewerkt heeft daarna is dat gezeur met die notificaties begonnen. Had ook gelezen idd dat het mid Aug zou komen, maar ja wie weet. Er zijn wel wat leuke nieuwe functies in die update.

Morgen is er in iedergeval een webcast van de presentatie op Nokia Conversations.

3. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Deze werkt 100x beter dan WhatsApp en heeft ook nog een pc client
    http://line.naver.jp/en/

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het rotte aan whatsapp is is dat al mijn contacten het gebruiken. Ik zou graag switchen, maar het is zo zielig om alleen maar met jezelf te praten :+

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Yep dat is het probleem ik heb 3 mensen maar die ook KiK gebruiken maar ja andere die weten niet eens van het bestaan af. Blijf ook gewoon nog van Whatsapp gebruik maken, het mooiste zou zijn als ze het in de People Hub toevoegen net zoals Facebook chat dat nu is.

Edit: en Skype mag al helemaal in de People Hub komen, want hoewel die app goed werkt is een samenvoeging veel sneller/beter.

Laatst bewerkt: 10 jul 2013
  6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]5nRj9pv0y9M[/yt]
    [yt]_F2FiN-A_YU[/yt]
    [yt]ss7HqimliTY[/yt]

Straks waarschijnlijk wel een uitgebreide preview van WPCentral van de 1020. :)

Edit: Hands on van WPCentral
    [yt]hQDUzYmiT8Q[/yt]

Een foto gemaakt met de 1020, hier nog meer voorbeelden.

Laatst bewerkt: 11 jul 2013
  7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Wat is er met Cinemagraph aan de hand? Ik kreeg gisteren een update, toen een error melding. Er stond dat ik mijn telefoon opnieuw kon opstarten om te kijken of hij dan weer kon updaten, dat deed het niet. Toen dacht ik van dan maar even uninstall en daarna was hij niet meer vindbaar in de Marketplace? :confused:

Vind ik best fucktup want Cinemagraph is juist wel een grappige app.

8. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Whatsapp is geupdate freakin' finally! :D
    Ff in de store zoeken en dan bijwerken.

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja heb net de update gekregen, ben benieuwd of alles weer werkt zoals het hoort.

10. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm.. het blijft whatsapp, nog genoeg verbeterpunten dus.

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe dat is waar maar zoals het er nu uitziet is het probleem weg dat ik uren later pas weet dat ik een bericht heb. Omdat ik nu gewoon op tijd weer notificaties krijg, alleen ben benieuwd of de ghost notificaties ook opgehouden zijn door deze update.

12. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij deed hij het vanmorgen voor de update al beter met notificaties :p

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nou bij mij niet :9 daarnaast bleef hij vandaag (voor de update) een aantal keer hangen in het begin scherm.

Eerste bevinden zijn dat de snelheid van de app weer even een heel stuk beter is geworden, al die smiley crap had dan wee niet gehoeven van mij maar ja.

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Lol weer een update, dat ze nu maar es hard aan het werk gaan en niet weer maanden wachten met verbeteringen.

15. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou zie boven je. ;)

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    krijg nog steeds af en toe geen geluid terwijl er wel bericht is als ik de app open

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dat heb ik nog niet meegemaakt, ben je dan toevallig ook muziek aan het afspelen op je telefoon?

Maar dan nog als ik Nokia Music aan heb dan hoor ik Whatsapp'jes er gewoon doorheen dus daar zou het eigenlijk niet aan kunnen liggen. Ik heb geen echte problemen meer met Whatsapp.

Ik vind Nokia Music trouwens echt nog steeds geweldig, lekker chillen op mijn balkon met Nokia Music Mix radio aan via Wi-fi. :thumbs: Ga misschien nog wel een keer een abo op nemen.

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nice! :D Daar zit ook die nieuwe optie van die klok in standby modus op je scherm als ik het goed heb en de terugkeer van FM-radio (wat ik toch nooit gebruik).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina