qua prijs was de reactie aan de ene kant voor de PS3 toen wel erg negatief.. maar aan de andere kant was de prijs reactie voor de mensen die vooral in de Bluray speler geinteresseerd waren dan weer heel positief maar het is idd nu anders dan vorige keer ,.. ze zitten veel dichter bij elkaar qua release en ook qua prijs..
Amerika zit vooralsnog in een crisis echter zijn zij wel uit de dal aan het krabbelen, wat alleen maar goed is voor Europa. Ik doelde dan ook op toen de Xbox en jaar later PS3 uitkwam deden mensen minder moeilijk met hun geld. Ondanks het minimale verschil kan ik me voorstellen dat mensen denken van hmm 2 gelijkwaardige consoles waarom zou ik een dief van mijn eigen portemonnee en 100 euro meer uitgeven ? voor wat eigenlijk? precies. Dan kom je dus eigenlijk nu ook op neer dat de launch toen niet te vergelijken is met nu.
Ik weet niet hoor, maar toen de ps3 uitkwam voor €600 euro dacht ik no fucking way hoor Na heel wat prijsdalingen is (als het goed is) de ps3 nu nog steeds €300 euro terwijl ik 2 jaar terug een vervangende xbox kocht voor €220 Alleen nu is Microsoft zo dom om kinect erin te proppen, terwijl daar niemand over schreeuwt dat ze het willen. Zelf zie ik ook helemaal geen toekomst in kinect en is het eigenlijk alleen een gimmick, veel beter is als er meerdere bundels zijn met en zonder kinect, als dat gebeurt ben ik ook happy Mooier was geweest als de X1 en PS4 dezelfde adviesprijs hanteren
Als je dan een beetje wil gamen heb je nog een harde schijf bracket en harde schijf nodig, ben je zo weer een euro of 80 verder.
Daar noemt hij het letterlijk my family.. We zullen zien, ik vind het allemaal maar vaag en alles wat MS nu naar buiten brengt over hun plannen is allemaal damage control.
Wie koopt er dan een 12gb? (tenzij je de HDD's kunt verwisselen, maar dat weet ik niet) Microsoft verpest het zwaar met al dat PR gedoe, geruchten dit feiten dat je weet niet eens meer wat klopt en niet klopt
Dit idd. Kom op man wees duidelijk nu. Zat echt aan een Xbox One te denken, maar telkens dit en dat en dit en dat. Hopelijk komt er tijdens de Gamescom wat duidelijkheid. Anders word het toch echt denk ik een PS4.
Dat snap ik ook niet, net als de 360 met 4GB; compleet nutteloos. Voordeel bij de PS3 is dan idd dat je de HDD kunt vervangen en er een grotere in kunt proppen. Het is idd best triest dat ze zelfs nu, na al dat gedoe van de laatste tijd, nog steeds niet duidelijk kunnen zijn....ongelooflijk.
Genoeg mensen hebben er niks aan kopen dat ding voor een paar games. Casual gamers die alleen cod fifa spelen. Of ouders voor hun kids
Als het een uur max is moeten ze dat hele plan weg gooien en elke game gewoon als 1 uur max demo aanbieden. Dat is dan gewoon het zelfde.