Weinig. Heb ondertussen al bijna een euro aan Steam Wallet geld bij elkaar gesprokkeld met alleen wat games spelen.
Hotline Miami crasht trouwens wel erg vaak bij mij... Nu bij level 9, wat een game en wat een soundtrack
Age of Empires 2 HD maar eens opgepikt was vroegah een groot fan van deze game en door de negatieve reacties ben ik gelukkig niet gehyped
Age of Empires 2 HD pfffffff, grafisch is 't nog wel te doen, maar de gameplay. Damn wat gaat dit slooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom. Dan maar online spelen? Vroeger heel veel plezier gehad met soldier wars. Dat je alleen maar battles had. Wat is dat, geen custom games??? DAFUQ! zelfs voor een tientje voelt de koop niet lekker ;/ helaas pindakaas
Met je steam wallet geld erbij Draai je de game op Windows 8? Want dat is een bekende bug bij Windows 8 dat de game enorm veel crasht, ik had het ook constant.
Nou, er is vandaag toch niks interessants, dus dat stripje is niet van toepassing. Hoe kan Sims 3 als 4 jaar oude game nog zo duur zijn?
Dat maken we toch echt zelf wel uit Modder Deadlight en Fallout: New Vegas Ultimate Edition gekocht. Kans dat ik ze ga spelen is minimaal though