Welke transfers zijn tot nu toe bijgewerkt in Seasons? Want ik zag wel al Jesus Navas bij ManCity spelen.
Fernandinho ook nog bij Man City. Falcao, Joao Moutinho, Carvalho bij AS Monaco. Boateng en Stekelenburg bij Fulham. Voor de rest weet ik niet.
Ik heb gisteren toch een apperte ervaring en vroeg me af of er hier mensen zijn die dit ook al eens meegemaakt hebben. Ik was online een seizoens wedstrijd aan het spelen en ik speelde met Man. Utd. maar degene tegen wie ik speelde had een allstar team. Dus het team met de beste spelers die er zo'n beetje zijn. Nu heb ik natuurlijk wel op kunde gewonnen . Maar ik heb eens gekeken bij mij is het namelijk niet mogelijk met het allstar team te spelen. Waarom is dit bij andere wel mogelijk? Gaat het hier om old school cheats of wat anders?
Huilen van het lachen . Net een nieuwe carriere begonnen met Tottenham, moeilijkheidsgraad ook wat omhoog gezet want het was me allemaal wat te makkelijk. Gelijk aardig wat spelers verkocht en Insigne, Van Dijk, Wallcot en Duarte gekocht. Eerste competitiewedstrijd tegen New Castle was een hele rare, 3 penalties voor gekregen en allemaal met Insigne gescoord . Ook nog een goal van Sigurðsson en een beestelijke kopbal van Ba tegen.
Stoor mij nu online ontzettend aan de tegenstander Real Madrid (95% van mijn tegenstanders) in het donkere uitshirt waar tussen de scheidsrechter in zijn donkere tenue rondloopt. Regelmatig dat ik deze zie als tegenstander en daardoor een andere (verkeerde) keuze maak. Hier Xbw gangers die Fifa 13 op de PS3 spelen?