Tof dat dit gesponsord word. Kunnen de achievements ook offline worden behaald en dat als ik 10 augustus weer online kom dit bijgerekend word? Zit met verhuizing + dat we een tijdje geen internet hebben
Liever niet, maar als het niet anders kan dan mag het. Zolang je maar duidelijk elke keer aangeeft als je een achievement heb verdient zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is. Niet dat er opeens 28249234823 aan GS bij is gekomen.
Kijk, dit is wat ik al die jaren geleden al voor ogen had! Aandacht ervoor op de frontpagina en met een gesponsorde prijs om te winnen! Goed bezig Fii (en Guitar Hero natuurlijk)! Ik doe uiteraard mee, maar ga voor de laatste plek !
Op de frontpagina staat dat de challenge tot 26 augustus duurt, dat is niet het geval, hij duurt maar drie weken van 26 juli tot en met 16 augustus. Tevens is Gamesshoppen.nl met twee keer een 's'
Ik doe ook weer mee. Hopelijk gaat het nu beter dan vorige keer. Tijdens de challenge bijna niks gehaald en de challenge is voorbij en ik haal de ene na de andere achievement.