Mijn broer heeft ook een PS3 gekocht puur voor FIFA een 2 maandjes terug, maar wilde toch een harde schijf van minstens 320GB...juist vanwege zijn zoontje die er ook op mag gamen, zodat ze zeker niet tekort komen. Maar ik begrijp dat er mensen zijn die zoiets kopen, ik vind het alleen niet slim van Sony en MS om zo'n console aan te bieden.... Sad but true.
Idd en gezien ze elke game ook digitaal willen aanbieden is dit volgens mij ook heel makkelijk te realiseren. Op de PS3 kan dit ook al bij bepaalde games als PS+ abonnee edit//de uitgevers moeten dit natuurlijk wel toelaten maar zo lang dit niet op een of andere manier geexploit kan worden zie ik geen reden waarom uitgevers het niet zouden doen
Doen ze expres.. want dan kunnen ze die grote hdd xbox en ps3 meer verkopen. Ze hebben expres geen tussen hardeschijf. Is allemaal met een reden gedaan
http://nl.hardware.info/nieuws/36072/microsoft-verbetert-xbox-one-hardware-nog-voor-release Zullen ze hem dan toch nog gaan aanpassen? Ben benieuwd
Ik snap niet hoe ze niet hun drm verhaal zonder een day one patch kunnen fixen maar wel hardware. Die dingen zijn toch allang in productie. Kortom, I call bullshit
Klok snelheid verhogen kan dat niet via een system update (dus gewoon overclocken). Of je dat zou moeten willen is een tweede
maar het kan best waar zijn want bij de vorige xbox 360 hebben ze en korte tijd voor de release door epic vna 256 naar 512 mb gedaan
Ik dacht ook dat ze al in productie waren, vraag me af hoe ze dit dan nog kunnen aanpassen.. :{ Hopen van wel iig
Volgens mij is de software die al compleet is moeilijker aan te passen dan gewoon extra hardware erin te zetten. RAM verhogen is geen groot probleem, zie bij de PC's nu: gewoon kopen en erin zetten de software zal meer RAM kunnen gebruiken zonder problemen, de instellingen hoeven daarvoor niet worden veranderd in de software
Het is een console en geen pc dus die vergelijking gaat niet op. Een pc kun je idd makkelijk upgraden maar een console is met bepaalde specs in gedachten speciaal ontworpen. Dus het aantal slots voor de RAM modules zal met 8gb gewoon vol zitten dus het is niet simpel weg alleen wat RAM modules er bij te bestellen. Ze zullen dus daadwerkelijk van bijvoorbeeld 2x4gb naar 2x6gb moeten gaan en ik denk niet dat ze dit zo kort voor de launch gaan doen
Zoals in het artikel wat ik een paar dagen geleden poste over hetzelfde onderwerp. Zei die "insider" ook dat upgrade naar 12 onwaarschijnlijk is en dat hij er niks over gehoord heeft. Dus daar zal ik niet teveel op vertrouwen. GPU daarentegen is wel "realistischer" Ik zie op veel sites deze discussie en het gaat altijd over die 12 gig etc en niet de GPU upgrade die waarschijnlijker is. Denk dat dat komt omdat ram geheugen bekender is bij het publiek dat automatisch de discussie in die richting trekt ipv de "onbekende" GPU.
Mij leek van 2x4gb naar 2x6gb gaan juist makkelijk, maar het was ook een theorie, want ik begon ook met volgens mij GPU is makkelijk te doen, dat overclocken dan, maar zal dat niet weer met een update gebeuren zoals UpInSmoke zegt, de patch die ervoor zorgt dat je offline kunt spelen moet je eerst downloaden Kut microsoft, zeg gewoon wat jullie doen en punt, als je iets veranderd maak het dan ook duidelijk en pronk er dan mee ofzo
Nog altijd goedkoper als een kinect. En als het gaat om spellen met enige vorm van kwaliteit kun je die bij beide camera-meuk projectjes op 1 hand tellen. En dat is nog het grootste probleem van deze beide systemen. Duidelijk is wel dat voor 'echte' exclusives niet bij MS moet zijn.
En daarom ben ik blij beide te hebben gehad en binnen een jaar na release van de nieuwe gen hoop ik ze ook weer beiden te hebben. Veel exclusives boeien mij niet, dus van dat rijtje vallen de meesten voor mij sowieso af, maar ben blij dat ik alle Forza's en GT5 en straks 6 heb kunnen spelen bijvoorbeeld, samen met de Fables, Uncharted, reeks Arcades/Indies en vast nog wel meer.