Nou Exoinche. Je moet niet gek opkijken dat er een reallife GTA5 app komt. Waarmee je bijv deze sites ook kunt bezoeken en foto's van vrienden kunt bekijken. S3 TapaTalk
Ja maar die voegde niks toe aan de gameplay. Tot nu toe inderdaad, het kan. Maar toch denk ik dat R* dat gedoe lekker niet toevoegt.
Er is echt een site van bawsaq waar je kan 'oefenen' en kijken hoe het ingame gaat Werken. Ben alleen de site kwijt.
http://www.gameranx.com/updates/id/...-reveals-more-information-on-gta-v-s-animals/ Kortom gewoon verschillende honden in V joh? Hahaha, begint idd zoals het artikel zegt een beetje op The Sims te lijken...maar dan ongetwijfeld in de toffe GTA stijl.
Ben ook benieuwd hoe het zit met die hond, want je kan hem dus blijkbaar kwijtraken. Moet je hem dan zoeken, of kun je een nieuwe kopen? En wat gebeurt er in een schietpartij, rent de hond dan weg, want anders wordt hij natuurlijk zo neergeschoten etc. Heb trouwens weinig zin om constant een hond achter me aan te hebben, dus kun je zelf bepalen wanneer je hem meeneemt etc. En stel dat ik in een straaljager spring, staat die hond daar nog op de grond. Vragen... vragen... vragen.
Als de hond missiegebonden is kun je m niet killen. Ik verwacht dat je trouwe viervoeter in een missie gedood wordt. En dat je dan een nieuwe kunt kopen. Bedenk je ook dat op sommige tereinen waakhonden kunnen lopen die je dan aan kunnen vallen. S3 TapaTalk
Zullen ook allemaal vragen blijven totdat je het zelf kunt uitproberen. Wat trouwens al binnen twee maanden zover zal zijn....zo dan!
AoooooOOOooooOOooooo *splat* Toch wel blij om te horen, ik ben volgens mij een van de weinige mensen die het niet erg zou vinden om gebieden te unlocken zoals in oude GTA's Voelt toch wel als de grootste manier van beloning, opeens een compleet nieuw deel van de spelwereld vrijspelen. En een nieuw personage vrijspelen (al zal het wss al heel vroeg in de game zijn) is dan ook prima ofc. Vanaf het begin van de game de complete spelwereld en alledrie de personages tot je beschikking hebben zou iets te overweldigend worden denk ik inderdaad
Thanks voor de quotes, stond interessant spul tussen. Vooral de mindset dat de personages daar al tijden wonen en leven. Dus mensen en de omgeving kennen. Het lijkt me zo vet om met het ene personage naar de ander te rijden om te kijken wat hij aan het doen is. We weten nog lang de helft niet van wat voor vette shit er in deze game verborgen zit.
https://www.youtube.com/watch?v=eIkQaDwXlq4&feature=youtube_gdata_player Video analyse van gta 5 gameplay trailer.