Ik denk dat de Kinect veel subtiele dingen gaat doen. Kleine dingen als hartslag monitoring enzo kan tof zijn bij horror games. En dat soort dingen kunnen gewoon core features zijn aangezien iedereen zo'n ding straks heeft (zoals het er naar uit ziet nu).
Voor mij is het heel simpel: als microsoft niet alsnog een editie uitbrengt zonder kinect koop ik gewoon de PS4. De exclusive titels boeien mij niet zo veel. Breekpunt is eigenlijk kinect, ik heb daar gewoon niks aan in mijn te kleine kamer. Bij kinect voor de xbox 360 had je toch aardig wat ruimte nodig om goed te kunnen spelen..
Sony, Microsoft Bringing Playable Next-Gen Consoles to San Diego Comic-Con Next Week Every year, the San Diego Comic-Con packs the halls with thousands of attendees, whether it's Batman fans, those Hall H attendees that will do anything to see their favorite celebrities or people who love a good opportunity to dress up. This year, however, it'll bring yet another ideal opportunity – the chance to play next-gen systems. Sony announced that it will bring a number of playable PlayStation 4 games to the show next week, including Driveclub, Knack and Octodad. In addition, you'll also be able to check out a number of PlayStation 3 and PS Vita games, such as Batman: Arkham Origins, Beyond: Two Souls, Gran Turismo 6 and Killzone: Mercenary. Not to be outdone, Microsoft will also have huge presence at the Comic-Con event. The company will have playable Xbox One games on the show floor, including Killer Instinct and Ryse: Son of Rome. In addition, a special suite will be open at the Manchester Grand Hyatt San Diego, where you can check out other games like Dead Rising 3, as well as Halo 4: Champions Bundle and the mobile release Halo: Spartan Assault. You can find more details about the panels and events. See the link below. http://majornelson.com/2013/07/09/xbox-comic-con-2013-schedule/ Hehe, veel games van PS4 en Xbox One zullen we straks zien Het lijkt wel op E3 2013 Part Two
Oh shit ... Maar goed dit artikel ging mij meer om hoe de "nieuwe" manier van developers en publishers gaat zijn met de komst van de next gen. Ik zeg niet dat dit soort dingen niet op de PS4 zullen gebeuren, maar je koopt dus als het ware een game die niet "af" is, om vervolgens de rest te downloaden. Dit wordt momenteel op de pc ook al gedaan in sommige gevallen. Ik laat mijn menig hierover maar in het midden, ben benieuwd hoe dit alles gaat uitpakken in de praktijk.
Denk dat het meer is omdat het een launch game is. Altijd haast met die games en zullen wel niet genoeg tijd hebben om alles op de disc te zetten. Dus doen ze het zo. Beetje hetzelfde als sommige games nu die een day one patch hebben. Maar ja het kan idd ook een nieuwe techniek zijn tegen piracy ofzo.
Ja dat laatste denk ik vooral het doet een beetje denken aan DRM en denk persoonlijk dat dit in de toekomst veel vaker zal gebeuren. Net als de SimCity/Diablo manier, die gaan we aankomende generatie (helaas) ook vaker terug zien ben ik bang.
Kan ik mijn poll antwoord veranderen na het lezen over het downloaden van FM 5 ga ik toch twijfelen... Ze blijven je dwingen internet te hebben met dat ding
Dus omdat Forza 5 eenmalig internet connectie nodig heeft om te kunnen patchen voor offline spelen, ga jij twijfelen? Huh? Ik neem aan dat je huidige 360 niet aangesloten staat op internet?
Vind het wel vreemd. Je koopt een disc, maar moet vervolgens nog een deel van het spel downloaden. Het moet makkelijk passen op 1 bluray, waarom dan zo omslachtig? Dit heeft echt geen enkel voordeel voor de consument. Ze blijven maar rare beslissingen nemen daar bij MS.
Ach dit heeft gewoon te maken met de 180. De console en de games zoals Forza zijn eigenlijk gemaakt met de always online gedachte. Ja dat is nu niet meer en dan moet Turn 10 wel een paar dingen aanpassen.
Als ze nou het hele verhaal hadden neergezet dan was het duidelijker geweest. Ze hebben meer tijd nodig om de game dus helemaal af te maken en daarom deze patch/DLC.