1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 okt 2012.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Zeg dan alle achievements kunnen mij gestolen worden? :p
    Sowieso moet je meestal DLC kopen, wil je echt een game compleet krijgen qua achievements. Bezopen! :+
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    'Compleet' is voor mij de originele 1000/1000. De DLC zie ik als een apart iets en maak ik me ook nooit 'zorgen' om. De 1000 club is DLC, dus dat je daar uiteindelijk toch nog wat voor moet betalen is lullig, maar ach.
    MP achievements en die waar je andere games voor nodig hebt om de game op 1000 (G) te krijgen, dát is irritant.

    Maar deze game heeft te veel races, ik ga het toch nooit op 1000 krijgen, al waren er geen online achievements. :+
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Geheel uitgesloten niet, maar ik denk zelf niet dat zoiets nog gaat komen. Turn10 komt altijd wel met een zooi DLC, maar veelal zijn het alleen maar carpacks. En een extra gebied had ik inmiddels dan wel verwacht, daarbij zijn ze ook bezig nu met de nieuwe Forza. Ik zou graag een extra gebied zien overigens.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar is het niet Playground wat Horizon heeft gemaakt, en niet Turn 10? Of werken die ook weer mee aan Forza 5?
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Playground is Horizon en Turn10 is Motorsport. Enige wat Turn10 voor Horizon heeft gedaan is wat models en geluiden gekopieerd.
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    aah ok, mijn fout. Dacht dat Turn10 veel meer betrokken was. Neemt verder niet weg dat ik nog steeds niet snel een DLC expansion verwacht met een extra gebied.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind online gedeelte niet zo sterk. Met regelmaat zit ik in een lobby en dan begint de race maar blijf ik in de lobby hangen. :confused:
    Van te voren zie je de map ook niet, waardoor je vaak maar een beetje op de gok een auto kiest. Of het duurt een tijd voordat er wat gestart wordt. Die 25 races wil ik nog wel voltooien (heb er 10 voltooid), maar die online challenges zie ik niet snel gebeuren. Laatst in een freeroam, maar toen werd er ook geen challenge gestart.

    Van de 1000 Club DLC ook maar wat medals aan het halen, maar vind het niet lonend om alle medals te halen en vaak haal je de makkelijkste en ga je door met de volgende auto.
    Kan er nog een paar halen (Britse cars en alle 146 cars), maar ga geen DLC kopen om de resterende achievements te halen. De 9e barn kwam wel vrij toen ik met wat medals bezig was.
     
  8. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik bleef nog nooit in een lobby hangen..
     
  9. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Die playground games zijn leuk om te doen
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Helemaal uitgespeeld, het is de eerste game sinds tijden die ik 90% (geen 100% omdat ik 1 van de schuurvondsten nog steeds niet op de map krijg) uitgespeeld heb. En op de multiplayer na want die kan ik niet doen. :+

    Heb me er best mee vermaakt, ben echt benieuwd hoe een titel als Horizon straks op de Next Gen gaat worden. Hopelijk ook verschillende weertypes en een iets langere dag/nacht cyclus.

    Edit: oh en uiteraard een veel uitgebreider schademodel zou tof zijn.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2013
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Voor mij ook (moet hem nog wel uitspelen). Ik heb een hele stapel games gekocht met de sales, maar heb alleen nog maar deze game zitten spelen. En dan twijfelde ik eerst nog wel of ik deze zou halen. :+
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik vond vooral de sfeer echt geweldig dat als je een eind van het festival afreed dat je in de verte vuurwerk, lichten, luchtballonnen etc zag.

    Was er maar zo'n festival in het echt zo opgezet haha.
     
  13. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ben er zelf nog nooit geweest maar de indruk die ik krijg van het Burning Man festival lijkt er wel een beetje op.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Burning Man is meer gewoon obscene shit, heeft niks met racen te maken. :+
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bij mij stond ie al op 100% voor ik de laatste schuurvondst had (en een radar + traject).
    Die uiteindelijk wel gekregen toen ik voor die 1000 DLC Club bezig was.

    Schijnt dat je die 146 medals moet kunnen halen zonder DLC te kopen.
    Heb ik alles gekocht wat geen DLC was, kom ik op 136 uit, met nog 2 niet te betalen auto;s te gaan. Met een gratis DLC car (en moet er nog 1 zijn), zou ik uiteindelijk op 140 ipv 146 komen. Voor niets al die moeite gedaan. :mad:
     
  16. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Haha klopt, maar meer dat afgelegen woestijn sfeertje, iedereen blij, vuurwerk etc. :D
     
  17. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van de saaiste achievements die ik ooit heb gehaald!
    Ik heb het over het behalen van een medaille in 146 verschillende auto's. Super makkelijk, maar zeer tijdrovend door de laadschermen die je steeds krijgt, aangezien je continu van auto moet wisselen.
     
  18. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Vermaak me prima met de single player en denk dat ik het online er ook maar even op ga wagen. Welke auto's raden jullie aan voor class B, A en S ?
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet je de leaderboards checken, verschilt per track natuurlijk.
     
  20. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    En die staan?
     

Deel Deze Pagina