Zou leuk zijn ja. Man, weet nog wel dat ik verdomde lang vast zat in die game....wist niet wat ik moest doen....Nintendo hotline gebeld (jaja, dat had je toen!) en dat advies wat ik kreeg; blijven proberen......
Ja in die tijd zette ze expres onmogelijke secrets erin zodat je nintendo power kocht of de hotline belde.
Alles is wel uit te vinden, soms duurt het alleen een aantal uur en tijdens je zoektocht ontdek je andere geheimen. Dat was het leuke van vroegere games dat de mensen meer geduld hadden, en het gevoel als het eindelijk lukt. Nu is het even google kijken en je bent verder.
Haha nou in eerste zelda een bom op een bepaalde steen gooien of bij castlevania bukken met een orb geselecteerd tot een tornado kwam kan je niet zo 1, 2,3 uitvogelen
Ja is goed, moet wel eerlijk zeggen dat smurfen2 nog in verpakking zit -_- Mario bros u vereist veelsteveel aandacht haha. Maar ik laat het je weten zodra ik hem gespeeld hebt.
Ik denk dat iedereen wel vast heeft gezeten op dat stuk waar je de ocarina moet vinden in A Link To The Past . ;-) Wel vreemd inderdaad dat A Link To The past er nog niet is op de Virtual COnsole. In 1 van de eerste Virtual Console trailers was de game al te zien. Zo ook Super Street Fighter II.
Je kreeg een schep van dat ventje dat die fluit kwijt is om het ding te zoeken. Zo moeilijk is dat dan toch niet. Ik hoop ook dat de Eshop snel gaat leveren, maar voorlopig hebben we voldoende aan Earthbound denk ik.
Dan liever majora's mask HD remake. Lttp kan ik intussen wel dromen. Pikmin3 en Earthbound al gekocht?
Pikmin is toch next week? En ben nog niet thuis geweest. Earthbound zal ik wel kopen. Lets see what the fuzz is all about
Ik zit mezelf net wat aftevragen. Op de Wii heb ik best wat nes en snes games gekocht.( Zelda enz enz.) Kan ik die nu weer op de een of andere manier op de wii u goochelen zonder ze weer te moeten betalen?