Ik heb hem al in de preorder, dus laat maar komen Hij lijkt mij ook heel vet. Actie en strategie samen, lekkah!
Skill trees aanwezig dus voor je characters. Nou nog steeds benieuwd naar base management haha, voor zover het erin zit. Denk dat er wel een hoop gezeik weer gaat komen van mensen die deze game als shooter willen spelen
Dan ga je nat Devs hebben gezegd dat ook hier je op een gegeven moment op een punt kunt komen dat je de campaign niet meer kunt halen, omdat bijvoorbeeld je squad niet meer toereikend is. En natuurlijk perma-death, al zal je daar op de lagere moeilijkheidsgraden met saven wel omheen kunnen ....
[yt]C36klqIYC5U[/yt] Jammer dat je wapens die op de grond liggen direct kan gebruiken. Leuk dat ze verhaaltje eromheen bedenken [yt]WkqjD6QEM1U[/yt]
Er staat een preview op Gamer.nl Rough around the edges, maar wel erg verslavend. Een echte XCOM game :b:
Hoe moet ik mij deze game voorstellen t.o.v. Enemy Unknown? Gaat het qua tactiek een beetje zoals in Brothers in Arms en GRAW II bijvoorbeeld? BIA veel gespeeld, GRAW II ook, dus vroeg me af of het daar iets weg van heeft. Heb Enemy Unknown nooit uitgespeeld, en dat kan ik nog niet echt verkroppen, dus hopelijk is deze beter, er zitten goede dingen in die serie.
Het is een Xcom game, dus je hebt resource management en squad management. Base management weet ik niet of dat er in zit. Grote verschil is dat in Xcom je een squad van bovenaf (als een God) bestuurt en in The Bureau ben je zelf een van de drie squad members. Je bestuurt de game in third person en in real time. Niet turn based dus! Tijdens de actie vertraagt de tijd wel enorm als je het action wheel waarmee je je squad opdrachten geeft opent. Daarnaast kent de game ook perma death en geldt ook hier dat hersenloos run & gunnen niet werkt. Je zult tactisch te werk moeten gaan. Als je de management side niet goed doet kun je zelfs op een punt komen dat het haast onmogelijk wordt de game uit te spelen. Net als in Xcom dus
Daarom ben ik ook benieuwd of die moeilijker of makkelijker word dan zijn voorganger in de franchise.
We zullen zien, maar dit is een grotere titel dan anders en die releasen ze denk ik alleen op de datum in kwestie. Ik lees op XBW steeds vaker dat shops gewoon weigeren. Eerst zien dan geloven, met die bonnetjes enzo.
Ja, voor zover je kunt weten. Ik heb Nedgame even voor je nagekeken en die zeggen de 23ste. Meestal hebben zei wel gelijk, is een goede shop, ook wat betreft de releases. Kijk zelf FRS, GameMania, Dixons en Bart Smit maar na om het helemaal zeker te weten. Maar misschien komt die inderdaad wel de 20ste, zou mooi zijn. Ik wacht in elk geval met aanschaf tot Diablo III ook uit is voor de consoles, zodat ik in elk geval mijn GameMania bon kan gebruiken.