Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die zijn er nog niet want het apparaat is uberhaupt nog niet uit? :confused:

2. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Je weet toch wel dat nog niemand de uiteindelijke PS4 heeft, zelfs op de E3 waren het alleen dev kits en er kan nog veel veranderen, mede door de onaangekondigde release datum.
    En de filmpjes of artikelen die je op internet ziet zijn niet eens goede previews, een preview moet je tijd voor nemen en niet alleen de specs of het uiterlijk van de PS4. Wie weet heeft de PS4 problemen met het lezen van games waardoor iedereen zijn consoles weer moet terug brengen, dan zal microsoft wellicht weer de wind mee krijgen.

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Lol haha ok.:lol:

4. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet wat er zo grappig aan is, maar niks staat nog vast...
    Kijk naar de x360 die de CD's beschadigde of de welbekende RROD probleem, was voor mij ook even twijfelen om toch de x360 te halen

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar je moet niet er vanuit gaan dat dat ding kan ontploffen. Zo kan je niks meer kopen

6. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Klopt, ik heb nu de Xbox One ge-preorderd maar weet nog niet zeker of ik hem uberhaupt wil.. Ik vind de controller comfortabeler en de interface vind ik beter uit zien.. Maar misschien is het slim om na de release een weekje te wachten en te kijken of niemand problemen heeft, etc? Misschien is er toch een belangrijk verschil tussen de consoles waar men vóór de release nog niks van af wist..
    Ik zou het jammer vinden als ik spijt krijg van mijn aankoop...

7. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Nee dat klopt :+ maar dan om te zeggen dat de PS4 in reviews de beste blijkt te zijn is ook niet goed :9

@Alex, ik heb ook alleen de X1 gepreorderd, mede omdat de X1 mij meer aanspreekt, maar voor de release van beide consoles krijgen grote gamenieuws bedrijven de consoles binnen om ze te reviewen, dan kun je nog een preorder neerzetten of annuleren :)

8. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.605
    Ahja daar had ik nog niet aan gedacht. Kun je m idd dan nog annuleren :D

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Je manier van doom denken, zulke dingen gaan echt niet gebeuren.
    Sony heeft altijd prima consoles op de markt gebracht, als je het dan van iemand zou denken dan van MS, maar ook die testen die dingen nu uiteraard wel beter.

10. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.605
    Nee en wie had gedacht dat Sony gehackt zou worden? Zo zijn er allemaal dingen die kunnen gebeuren en waar je van te voren geen oordeel over mag hebben.
    Dus we zullen het gewoon moeten afwachten en niet te moeilijk nadenken over wat allemaal zou kunnen gebeuren..

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Jij denkt juist moeilijk :+

12. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.605
    Jah ik dacht moeilijk nu heb ik ook zoiets van achja ik zie het wel :+ Ik kan hem nog annuleren dus np..

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Laatst bewerkt: 21 jul 2013
  13. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet nog met mijn PS2 die een van de miljoenen was waarbij de stroomadapter slecht functioneerde en je het terug moest sturen naar sony zelf waarbij hun het vervangen met een nieuw gefrabriceerde stroom adapter, toen dacht ik fuck sony er werd ik een xbox fanboy :+ (nu niet meer hoor)

Laatst bewerkt: 22 jul 2013
  14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dan is het maar goed dat je geen 360 bij launch had, dan was je een Sony fanboy geworden.:lol:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach consoles hebben altijd wel wat problemen. Dat houdt me niet tegen om ze op de launch te halen.

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Altijd is zeer overdreven; het kán wel eens voorkomen ja, maar bij de 360 was het met de oude modellen eerder regel dan uitzondering.
    Ik heb een NES, SNES, N64, Wii, Wii U, Gameboy Advance, DS, DSXL, 3DS, 3DS XL, PSX, PS2, PS3, PSP, Vita, Xbox en Xbox360 gehad en alleen bij die laatste problemen gehad.
    De rest nooit 1 enkel probleem mee gehad, terwijl mijn 360 3 keer kapot/defect is gegaan....(1x krassen, 2 keer RRoD)

Maar ik mag hopen dat MS geleerd heeft van het hele debacle.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bedoelde eigenlijk ook meer de laatste generaties en alleen consoles. :)
    Bij PS2 had ik ook dat stroomadapter probleem in het begin. 360 heb ik een keer moeten opsturen voor RROD al was dat pas in 2009 ofzo en de PS3 heb ik ook een keer moeten opsturen voor YLOD. Allebei gebruik ik nu nog steeds en het repareren was prima geregeld dat ik me niet druk maak over launch consoles.

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Xbox heb ik problemen gehad met bekrassen van de dvd's dat was echt zwaar klote.

RROD kreeg ik later pas, maar die RROD was echt gigantisch bij mensen, YLOD bij PS3 heb ik vorig jaar gehad, toen daarna een nieuw gehaald.

19. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Achja hopelijk hebben beide bedrijven hiervan geleerd, ik zit hier nog met mijn launch x360 geen rrod(klopt af) of cd bekrast gekregen, zag het wel vaak bij vrienden gebeuren :9

20. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.605

Deel Deze Pagina