[Films] Algemeen [Deel 29]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Kan niet wachten op een vervolg en dan vooral:
    waar ze heen gaat en waar dat is.
    :9

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
  3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Damn, vanavond gezien en de special effects waren echt _O_ 3D vond ik dan weer weinig toevoegen maar goed :+

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.974
    Had m niet in 3D gezien.
    Booojah :cool:

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Morgen naar Pacific Rim, ben benieuwd. :cool:

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ryan Reynolds heeft weer al pech met comics/superhelden...

R.I.P.D. schijnt kut te zijn. Huh, welke film? Ja, geen hype, heel slecht gemarket, alles.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Zelf gisteravond naar RED 2 geweest. Vermakelijke film, maar eigenlijks ook niet meer dan 1 in een dozijn. Opzich zat er een aardige twist in, maar die kan je met een Hellen Mirren scéne zien aankomen. Dit vertel ik ook alleen omdat de film aardig voorspelbaar is. Humor was wel aardig, maar een stukje minder dan in het eerste deel. Alleen het stuk met Hellen Mirren als een psychiatrisch patient was echt lachen, dat soort dingen kan ze echt goed. Verhaal concentreert zich ook teveel rond Bruce Willis en het stuk in Moskou is gewoon slecht afgekeken van Ghost Protocol met Tom Cruise en Die Hard 5. Voor de vermakelijkheid en de aardige rollen van de oudere cast zeg ik 6+, maar dan vooral omdat ik Mirren en Hopkins het sterkst vond.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Overleden politieagenten die geesten vermoorden, klinkt ook niet echt als een super interessant concept.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Best jammer want vind Reynolds een prima acteur.

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pacific Rim
    Waanzinnige special effects, geweldige 3D conversie (wat een diepte in sommige shots), een aantal coole actie scenes maar toch met een teleurstelling achter gebleven. Teveel randzaken, die je nergens raken en alleen maar zorgen voor langdradige delen en een finale die gewoon niet knallend is. Jammer maar helaas, had hier toch echt meer van verwacht.

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.349

Iemand deze gezien ?

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ROBOTS

Leuke animatie film!
    De film heeft een simpel verhaal, maar leuk verhaal. En is ook erg mooi gemaakt. Je zit de hele film met een glimlach te kijken en soms kan je ook echt even lachen.
    Wel is de film IETS meer bedoeld voor het jongere publiek denk ik, maar ook ouderen zullen zich er niet mee vervelen.
    Ik hou van animatie films, en ik heb me er prima mee vermaakt..
    7-

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    http://www.guardian.co.uk/film/2013/jul/20/nicolas-cage-frozen-ground?CMP=twt_gu

Boeiend interview met Nicolas Cage.

En on a side note, hij had wat te zeggen over Thor/Anthony Hopkins, waar ik het helemaal mee eens ben:

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    Only God Forgives [NOPARSE](201:cool:[/NOPARSE]

Om direct met de deur in huis te vallen: Enorm toffe film. Ik snap direct waarom de gemiddeldes voor deze film zo tegenvallen, want je moet er wel echt van houden. Waar Drive toch nog wat mainstream appeal en hype had zal deze film niet iedereen bekoren. De cinematografie is ook in deze film weer geweldig, maar de film mist wel de geweldige soundtrack die Drive had. Dit neemt niet weg dat het geluid in deze film ook goed is, maar het kan in mijn ogen niet opwegen tegen Drive. Vond je Drive tof, dan zul je deze zeker ook goed vinden. Er was wel een scene die mij toch even deed wegkijken. Al met al een interessante film.

8.5/10

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Laputa - Castle in the Sky
    Ja, tof! Deze hoort zeker in de top van de mooiste Ghibli films. Het tempo is vlot, wat bij oude Ghibli films nog wel eens ontbreekt. Maar ik vond deze film met name gaaf, omdat hij zo ongelofelijk rijk is aan fantasie. Je realiseert je plots hoe flets en conservatief Disney films eigenlijk zijn. Disney heeft haar verhaallijnen altijd op orde, maar de kaders blijven beperkt tot bekende settings en sprookjes. Laputa introduceert daarentegen een wereld die zo verfrissend en speels is dat je echt denkt alsof een kind dit zou hebben gefantaseerd. Oh, en de muziek in Laputa deed me vreselijk aan Chrono Trigger denken.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.735
    [yt]94F6pNTS7Nw[/yt]

:+?

Overigens een geweldige film inderdaad. Een van mijn Ghibli favorieten. Heb je Lupin al eens gekeken?
    Porco Rosso blijft ook een heerlijke. :)

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861

Oh snap.

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, nog niet. Ik kijk ze in random volgorde. Next up is Kiki's Delivery Service.
    Porco Rosso vond ik ook tof. Ik moet wel bekennen dat mijn favoriete Ghibli's toch juist de wat serieuzere films zijn: Grave of the Fireflies, Spirited Away en by far: From Up on Poppy Hill.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.735
    Porco Rosso weet gewoon perfect dat Mediterraanse sfeertje over te brengen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina