[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    /Mod Laatste waarschuwing in dit topic wat betreft het gezeik qua personages, negeer het en laat het rusten!

2. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Mogen we wel op elkaar zeiken?

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7

4. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Michael is juist een vet personage voor een Gta game. Ouwe baas met een gekke familie is perfect voor rare missies en brute storyline filmpjes. Gta draait om de crazyness voor een groot deel en dat zit bij hem wel goed denk ik:)

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Nu is het klaar hoor, michael weer voor een vette man uitmaken. ;) Idd Michael is een top personage, ben benieuwd naar het begin van de game. Is het niet zo dat je met Michael begint?

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Moeten jullie niet in de zon zitten lekker genieten van dit weer? 8) GTA komt pas over maanden...

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Maanden zijn 2. Gta komt over minder dan 2 maanden. Shiiiit. Get with the times man

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ja, zat net aan het water en zag een jetski. Moest meteen denken om over twee maanden met mijn Speedophile te gaan varen. :emo:

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Haha een soortgelijk iets hiero. Lekker aan het water, volop zon en ga zo maar door en toen dacht ik.....nu echt zomer vieren en dan straks in September wanneer het kouder wordt, lekker zomer vieren in sunny Cali ;)

Das ook gelijk een van de dingen van V die veel toffer zijn dan IV. In V zit echt die zomerse sfeer, niet dat depressieve van IV.

10. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    :emo:

11. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Zou de stad Los Santos echt net zo groot zijn als Liberty City??

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Groter

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat blijft twijfelachtig.Er zijn verschillende threads over geweest op GTAF en elke keer kwam het er op neer dat het juist wat kleiner is dan LC. Maar het is onmogelijk om zeker te weten zonder een volledige map.

14. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Het zou prachtig zijn als je je auto in een parkeergarage of parkeerplaats zet, betaald en dat ie blijft staan dan waar je ook bent.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Heb je ook al met GTA IV met die parkeerplekken voor je huis.

16. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Dat sowieso maar ik bedoel public parking, als je eens naar het café gaat bijv.

17. Dawson Leery

Dawson Leery Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik na het kijken van de gameplay trailer behoorlijk enthousiast ben geworden van deze game. GTA IV vond ik een fikse tegenvaller met slechte controls en ronduit onuitstaanbare grafische oneffenheden. Denk hierbij voornamelijk aan slechte framerates en texture pop-in.

Dit brengt mij overigens bij een dilemma die ik momenteel heb.
    Kijk, ik heb namelijk sinds vorig jaar een game pc aangeschaft (voor techies: i5 2500k @ 4.0 ghz, 8GB RAM, SSD en EVGA GTX 670 FTW) en zou eigenlijk het liefst deze game op de pc willen spelen met superieure graphics en 60 fps. Maaarrr...hij is tot op heden niet officieel aangekondigd. Ik maak mij de dus een beetje zorgen over de framerate van de 360 versie, want als ik de trailer mag geloven ziet deeltje V er beter uit dan deeltje IV, maar wat gaat dit dan betekenen voor de framerate? Zolang de 360 versie capped is op 30 fps vind ik het prima, maar framedrops zoals wij die gezien hebben in GTA IV vind ik echt onacceptabel.

Anyone?

18. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Gewoon voor 360 kopen... later voor pc?

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Dat was de eerste keer dat ze met die engine werkten, hij zal ongetwijfeld een stuk beter geoptimaliseerd zijn.

20. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Inderdaad, volgens mij draait Red Dead gewoon smooth en die loopt op dezelfde engine als IV.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina