[PC] Guild Wars 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jul 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, ipv een 7e character slot te kopen, ga ik mijn level 6 thief vermoorden en er een nieuwe voor in de plaats zetten.
    Ik zal je missen!

Wilde er eigenlijk een Ranger voor in de plaats maken, maar daar is mijn zusje niet happy mee als ik dezelfde klasse als haar neem. 8) Dus dan maar weer een thief.
    En een Charr.

edit: god, mijn character namen worden steeds erger.

Laatst bewerkt: 19 jul 2013
  2. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ben nu regelmatig commander in wvw, wat een taak is dat zeg! Vooral als je 2 servers in 1x hebt die jou gaan aanvallen hot damn!

Maar wel gaaf, dat iedereen naar je luisterd op teamspeak etc! En gewoon 50 man achter je Tag aan hebt lopen.

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Adnul is bs. Gebruikte net zijn elite gewoon achter elkaar, samen met Belch. Zie ook op Anet forums dat ik niet de enige ben die dit vind. Alle andere masters zijn te verslaan met kijken wat ze doen en taktiek. Behalve dus Adnul waarbij het puur geluk is. muh, bah :mad:

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar ik heb hem inmiddels wel verslagen! Legit! :cool: (geen rejuvenation boost oid) Helaas mislukte het screenshot op het moment supremene. :+ Ik weet het, jullie zijn zeer teleurgesteld...
    Nu nog het moeilijkste; 50 keer tegen echte mensen spelen. (en tegen alle rassen, maar dat komt vanzelf wel tijdens het spelen hoop ik). Ik zit iig al op....1.

Maar het is een awesome titel wat te verdienen is dus ik moet en zal het halen, al is het het laatste wat ik doe!

Weet jij trouwens of die skins wat je van de Gem Store koopt behandeld worden als die achievement skins; vaker te gebruiken. Of is het met een eenmalig gebruik...op?

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Het zal vast eenmalig zijn.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is dat ik ze wat geld wil toeschuiven uit liefde voor de game, anders zou het een vreselijke deal zijn. 8)

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Koop dan meer bagspace/bankslots ofzo :p

En gratz ! Eindelijk ! Als je die 50 mensen ding nog wilt doen kan ik wel "helpen" :+ moet hem namelijk ook nog

Laatst bewerkt: 20 jul 2013
  8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat zou inderdaad logischer én nuttiger zijn. :+ Maar, zoals misschien al vaker is opgevallen in dit topic, vind ik skins, nieuwe kleding etc gewoon... leuker. :p
    Ik ga hoe dan ook, denk ik, misschien, weer een nieuw char slot kopen. Toch voor een 7e gaan. Een Sylvari thief dan maar. Heb ik ieder ras. Eens kijken of ik er een kan maken wat minder lelijk is dan die van Jorrie. :cool:

Het is 2 Gold in totaal om 50 van die kits te kopen. Valt me nog mee eigenlijk, het blijkt 20 silver per 5 te zijn ipv de 50 silver wat ik dacht. Eens zien hoe het gaat opschieten om tegen random mensen +verschillende rassen te spelen, anders kunnen we elkander in dit topic inderdaad goed helpen.
    Gelukkig hoef je niet 50 keer te winnen, dat zou helemaal vreselijk zijn. :lol:

edit: Ik weet dat de minigame permanent is, maar kun je die title nog wel halen als dit Bazaar event weg is? Je moet bv alle 6 de signature moves gebruiken, maar 1 van die moves verkrijg je op die bazaar.

Laatst bewerkt: 20 jul 2013
  9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Er staat toch ook zo'n figuur in je home instance?

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja? Je moet de 5 gozerts in alle home instances verslaan (The Grove, Rata Sum, Hoelbrak, Black Citadel, Divinity's Reach), en dan kun je pas tegen dat kikker figuur in de bazaar. En die is ook nodig voor 2 achievements.
    Misschien dat ze hem verplaatsen als dit event voorbij is, anders is de minigame wel permanent, maar de mogelijkheid om de title te halen niet.

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ah oke, dan weet ik het niet, zeg ook maar wat :+

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ben niet anders gewend.
    :+

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    He, he! Alle zuiplappen verslagen. Dus die achievement binnen en meteen ook ambassador binnen. En daardoor boven de 4k punten dus meteen een kistje.
    Nu weer even de daily halen. Maar in ieder geval de event bonus binnen. Misschien nog even wat races doen, nog geen enkele keer gewonnen. 1 keer 2e geworden. Maar ik merk dat ik nog wel eens last van lag heb en daarbij hetzelfde probleem als wat ik ook met veel (timed) puzzles heb, lage framerate (+/- 20) omdat mijn pc het net trekt.

edit; Omnomnivore binnen :)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Domme Asura's. :mad: Waarom willen ze niet met me drinken? En komt er eindelijk eentje aan je tafeltje staan, vertrekt ie gelijk na 2 seconden. Telt niet mee als spelen, telt niet me als 'tegen X ras gespeeld'. Dus een kit/geld naar de knoppen. :'-(

En wat is dit voor outfit? :eek: Eerste keer dat ik het zie
    Cultural armor denk ik dan?

Tussen het drinken door rond blijven prutsen met die boxes o fun.

Daarna nog wel verder gegaan met 100% world completion,

Maar ehm... vertel me aub niet dat je ook de WvW gebieden op 100% moet hebben? :mad: Het aantal POI's wat ik nog moet komt helemaal niet overeen met waar ik op uitkom als ik alle gebieden op de map bekijk...

Gisteren ook weer eens verder gegaan met mijn necro

Schatiige Asura <3 Hoe alles zo lekker klein is, zelfs deze backpack :+

Laatst bewerkt: 21 jul 2013
  15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    WvWvW telt ook mee.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    fffffuuuuuuu :mad:

edit: Misschien valt het mee. Is het een beetje te doen? Kan ik de battles etc gewoon negeren en vrij gemakkelijk naar de benodigde punten lopen?

Laatst bewerkt: 21 jul 2013
  17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Kon je tijdens kerst kopen, is zo'n town outfit.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Damn, hopelijk komt ie komende Kerst terug in de store.

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Gewoon doen als onze server voor staat, kan je wel bij bepaalde gebieden komen.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gisteren was er weer een dag. Een warme dag, maar toch. Dat telt ook.
    Dus Guild Wars 2.

Hai

Zusje maakte een mini-me(smer) aan

Ideaal natuurlijk dat het een Asura is, laatste ras wat ik nog moest hebben :cool:

Hond-hond actie

We betreden WvW

Zerg rush! We gaan de poorten van dat kasteel neerhalen!

oh.
    shit

poging #2!

laat maar

Aaahhhhhh!

Nou, tot zover een kasteelovername 8) Maar gaan jumpen!

Ergens halverwege (of op een kwart, weet ik veel hoe lang die JP is), sluit ik per ongeluk de game af. 8) Al dat springwerk voor niks!

Variatie! Op naar andere chars.
    Check dit mooi back item eens :cool:

Een aardig presentje gekregen in een Black Lion chest. Volgens mij kost dat normaal gesproken gems?

Mijn sexy wintersday dagger. :cool:

En ik kan nu grote elementals oproepen!
    Nog even zien of het nuttig is om steeds 2 elementals op te roepen, of dat ik die 'Lesser elemental' beter kan dumpen voor een andere skill.

Groot kampioen dat ik ben. :cool:

Ik was volgens mij een leveltje of wat te laag, maar whatever. Ik ben niet bang voor grote vuurmonsters. :+

Voor deze gozert ben ik wel bang :'-(

Bescherming opgeroepen.

Daarvoor nog druk bezig geweest met de JP in Metrica Province

Viel uiteindelijk nog mee. Dacht dat ie lastiger zou zijn.
    Of misschien ben ik gewoon zo goed?!
    Nah...

En ja, dat is de Aetherblade skin wat mijn Asura heeft. :p

Deel Deze Pagina