Nooit van die zombie-games gehouden, maar kijk hier toch echt wel naar uit!! Is er ook iets bekend van een Co-op of multiplayer. Kan niet zo snel iets erover terugvinden. Wel een topic m.b.t. Co-Op op het DeadRising3forum maar daar is nog geen reactie op.
ik dacht dat co-op al bevestigd was? zou me verbazen als het er niet in zit aangezien 2 en off the record het wel hebben
Nog even gezocht en kom dit tegen van begin juni: In Dead Rising 3 you can team up with a buddy for endless zombie-killing mayhem through online co-op over Xbox Live, with asynchronous matchmaking that allows you to jump in or out of the game at any time. Not only will you help your friend advance, you'll also contribute to your own story progression and earn experience points that will carry back into your own game. thx!
Gruwelijk! Één van de weinige exclusives die me echt toe trekt om te blijven bij de Xbox.. Die motor op het eind is wel geweldig zeg, damn.
Iemand die weet of dit een launchtitel wordt? Edit: launch voor november althans. Heb mijn One bij Amazon Duitsland in de pre order. Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk