Als ze "Writing in a Drama series for The Rains of Castamere (David Benioff & D.B. Weiss)" niet winnen, neem ik de emmy's niet meer serieus.
Waarschijnlijk pakt Homeland vast weer een zooi Emmy's. Totaal onverdiend imo na dat afschuwelijke seizoen.
Ben trouwens wel benieuwd hoe seizoen 4 gaat worden, vooral omdat Spoiler zo'n beetje alle Starks dood zijn . Vind/vond dat (aangezien ze nog niet allemaal dood zijn), samen met de verhaallijn van Daenerys Targaryen en Tyrion Lannister, toch wel het tofste uit de serie. Toen ik seizoen 3 af had dacht ik echt van, ja wtf, en nu?
We zien sowieso weinig van Stannis en Melisandre. Wordt tijd dat er weer eens actie vanaf hun kant komt
Mijn post komt wellicht sarcastisch over. Ik wist wel dat er ergens in seizoen 3 iets ging gebeuren maar niet wanneer. En ik dacht, Spoiler er gaat gewoon één man dood, of een vrouw. Maar zoals al die Starks daar worden afgeslacht damnz. Toen de muziek veranderde had ik wel iets van "hmmm"... Maarja die hele aflevering. Rob Sark dood, Joh Snow flink verwond door de ginger.. Enige tegenvaller van het seizoen was het einde van Danerys, als een soort van jezus ofzo. Jaja, 't zal wel....
Je hebt gelijk, ben het helemaal met je eens. Ik hou een beetje afstand van Head Ninja als die dit seizoen gaat zien. Brace yourself!
Ah okay , hoe vond jij de aflevering eigenlijk? Ik heb wat gebrowst door de Game of thrones wiki en nu snap ik wel wat er is gebeurd. Het gaat echt weer om details in gesprekken in eerdere scenes die ik heb gemist.
Aflevering was shocking en ik had het met Cersei kunnen weten, een of twee episodes ervoor. Vooral: Spoiler De dood van Catlyn Stark vond ik het schokkendst. Zei speelde zo ontzettend goed, vooral die hele scéne ook. Ok, de dood van Robb's vrouw was ook heel bruut, maar Catlyn speelde wel het sterkst dit seizoen. Ik zet mijn geld in op Arya Stark.
Spoiler Ben ik het wel mee eens ja, die moeder was sowieso sterker. Die zag het grotere plaatje. Rob Stark ging sowieso niet meer goed, ook het idee om dan maar Casterly Rock aan te vallen etc. Begon op een Rambo actie te lijken. Toch vind ik het echt hard (in de negatieve zin) hoe er gewoon een dikke team kill actie was. Tja de Red Wedding, toen dat muziekje kwam (kende 't niet hoor) had ik al iets van ??????.... Toch vind ik dit wel sterk en goed voor de serie, nu gaat het echt een eigen richting op. Veel waren toch van "De Starks zijn de goede" dus die killen alles en dan komt het goed. Maar nu zie je dus dat het allemaal heel anders gaat.
Rome-actrice Indira Varma is gecast als Ellaria Sand. Ik ken haar niet, maar ze ziet er wel zo ongeveer uit zoals ik me Ellaria had voorgesteld. Bron via de GoT facebook.