Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Iemand die mij zou kunnen vertellen waarom m'n XBL downloads opeens zo verschriiiikelijk traag zijn? Heb vanmiddag m'n xbox vervangen door een nieuwe 250GB Slim en ben nou al m'n oude (arcade)games opnieuw aan het downloaden. Hij is al sinds 7 uur vanavond bezig met Crysis, staat nu op 14% 8)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik doe mee aan dat Beta gebeuren en krijg de laatste tijd system updates. Ik heb bij de tabbladen ook eentje genaamd Beta. Maar verder zie ik elke keer total geen verschil in iets. Dus waar doe ik nou eigenlijk echt aan mee?
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Steeds komen er kleine updates. * Om klaar te maken, voor de grote update. * Nu is bijvoorbeeld je Dashboard sneller en ziet er beter uit als goed is? Er komt binnenkort een grote update, dan ga je wel verschil zien dat de nieuwe dashboard veranderd is.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn rare dingen gaande op 360 vandaag. Bij mij duurde het in Mass Effect 3 bijna 10 minuten om verder te gaan in het main menu, alsof ie was vastgelopen. Vrienden hebben het nog erger...geen enkel spel gaat verder bij het main menu bij sommigen. WTF is dit?
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jep. Ook last van
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heel erg bizar dit. Ik dacht echt dat het puur met de beta update te maken had, maar mijn vrienden hebben de update niet. Ik heb ME3 nog aan en ga hem ook niet afsluiten....zo te horen heb ik geluk.
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Alleen beta gebruikers hebben hier last van? Kan hier niet inloggen op mijn gamertaq. :mad: Dat is de probleem waar ik nu mee zit.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2013
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb geen beta
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, vaag. Je zou toch denken, waar kan dit alleen liggen? Menu laat heel erg traag? Zal het niet met Live te maken hebben?
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja moet wel. Alles is traag. Het menu zit toch vol met xbl content
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Probeer is offline te spelen? Kijken of dan de menu's nog traag aan het laden zijn.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik speel dead pool nu. Geen online in die game. Geen problemen
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah, ligt aan live dus.
    Deadp00l geniale game ben er zelf ook mee bezig! Hilarisch sommige momenten.
     
  14. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik probeer BF3 te spelen, mijn xbox en die van mijn vriendin komen allebei niet verder dan het eerste laad scherm...
     
  15. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Zowel offline als online gebeurd er helemaal niets...en ik was net in een bui om vele level 100 colonels te knifen.... :mad:
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat een vage shit dan idd. Dus al is het een SP game...als er online content is, ben je de sjaak. Dan kun je heel lang wachten, alles gaat trager.
     
  17. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah! Ik ben na 361 uur van het eerste load out scherm na het volgende load out scherm gegaan...
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik kan ook niet insignen, errorcode 800705B4. Klote XBL, dan maar lekker 24 kijken. Wou lekker Deadpool gaan spelen maar obviously staan m'n saves op de cloud... Zodra het weer werkt alles maar daarvanaf plukken en dat ook nooit meer dus.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2013
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Same probleem. Ook een soort van scurity check?
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Jup, precies hetzelfde als iedereen. Hij signt in na 5 minuten laden, dan vraagt ie om mn email en password en of ik het wil onthouden, en daarna krijg ik een errorcode.

    Toch belachelijk dat me een avondje gamen door de neus geboord wordt omdat MS zn shit niet op orde heeft. Als dit nou de eerste keer was...
     

Deel Deze Pagina