Kom er ook nog niet echt in.... Ook nog maar kort gespeeld maar ben benieuwd of het me nog pakt. Balen, heb ik namelijk met steeds meer games. Lijken me super tof, maar pakt me gewoon niet.... Far Cry 3, The Witcher, Skyrim, GTAIV, RDR......... maar wel lyrisch over een game als Spec Ops: The Line......gaat lekker zo
Ik heb vandaag eindelijk 1000G gehaald. Wat waren die Glyphs pittig zeg! Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Begin vond ik ook saai, maar heb hem ondertussen al uitgespeeld! Vond het echt stukken leuker en gevarieerder dan AC1. Ook die graftombes en die puzzels zijn best leuk!
Het komt los als je aan het einde van het verhaal goed op let. Als je de serie kent dan weet je dat dit allemaal niet over 1 game gaat en kan gaan. En vooral de Ezio games niet. Brotherhood is beter en Revelations het beste imo. Dat einde is echt:
Hmm, zijn allemaal 'populaire' titels....als ik dan naar mezelf kijk; niet 1 in dat rijtje die mij weet te boeien. Misschien moet je eens vaker andere titels proberen waarvan je denkt 'das niks'. Zo beleef ik de laatste tijd veel gameplezier aan Playstation exclusives, en door Plus kan ik nu games proberen die ik zo nooit gekocht zo hebben. Sommige games bevestigen mijn 1st hunch na een speelsessie zoals bv Saints Row 3....bevestigd ook maar weer dat echte sandbox games gewoon echt niet mijn ding zijn.
Jammer dat je daar niet van hebt kunnen genieten. AC2 was geweldig en RDR imo een van de drie beste games van deze generatie.
AC begint altijd sloom. Zeker deel 2 en 3 omdat ze daar ook de nieuwe characters introduceren. Maar na het begin is AC 2 de beste na Brotherhood.
Inderdaad, het einde is echt vet! Heb hem net uitgespeeld, maar probeer nog wel een beetje in me hoofd de losse eindjes aan elkaar vast te knopen.
Vooral met die Ezio AC games is het zo dat het einde een beetje het begin van de volgende game is. En je werkt er vooral naar toe. Dit kan lang duren, maar dan moet je niet teveel free roamen ook en gewoon door beuken en vlaggetjes en dergelijke skippen. AC 1 en vlaggetjes.
Haha precies, ik heb dan alleen AC1 gedeeltelijk gespeeld, maar die ga ik dan misschien nog een keer proberen uit te spelen alleen voor het verhaal. De aftiteling kwam ook redelijk onverwacht.
Vind het wel meevallen. Speel de game en zo nu en dan leer je wat erbij. Vond AC1 echt 10x niks, maar AC2 tot nu toe top. Die tombes vind ik veel te veel Prince of Persia, en ondanks dat dat toffe games zijn, hoeft het voor mij niet zo in AC.